משה חלפון (צילום: עצמי)
משה חלפון (צילום: עצמי)

"מאוד חשוב לי שהלקוחות ייצאו מהסניף מרוצים ועם חיוך"

12 שנים בבנק. מסייע בהתנדבות בניהול תקציב לזוגות צעירים ומשפחות בקשיים כלכליים. הכירו את משה חלפון, מנהל בנקאות פרטית בסניף רחובות, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 17:01

-->

שם: משה חלפון.

מגורים: רחובות.

מצב משפחתי: בן 37, נשוי טרי.

כמה זמן בבנק: 12 שנים.

תפקיד: מנהל בנקאות פרטית בסניף רחובות, בעל תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר שני במינהל עסקים. "בנקאות פרטית זה לנהל לקוחות אמידים בעלי הכנסות גבוהות; לנהל את הכספים נכון ולתת להם את ההצעות הנכונות בזמן הנכון. מצד אחד, יש לנו במחלקה לקוחות מבוגרים, פנסיונרים, שחלקם לא מתחבר לטכנולוגיה הדיגיטלית, וצריך לתת להם מענה ולהיות זמינים עבורם גם פרונטלית, ומצד שני, יש לנו לקוחות צעירים בעלי הכנסה גבוהה, וצריך להתאים לכל לקוח את מה שנכון לו".

למה דווקא בנקאות פרטית: "התחלתי כיועץ השקעות, ומשם התקדמתי לנהל את המחלקה. עוד בגיל צעיר הבנתי שאני רוצה לעסוק בניירות ערך. המחלקה שלנו היא המחלקה הכי גדולה בארץ, ואנחנו משתדלים לעשות את המקסימום. אנחנו מקפידים לנווט את הלקוחות למרכזי הייעוץ; את הצעירים למשכנתאות, ואת המבוגרים שיצאו לפנסיה לייעוץ פיננסי. אנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את המענה לכל הצרכים הפיננסיים שלהם".

מה החזון שלך: "מאוד חשוב לי שהלקוחות ייצאו מהסניף מרוצים ועם חיוך".

מוטו בעבודה: "העבודה הקשה משתלמת. זה כיף לדעת שהבנקאים זוכים להערכה מהלקוחות; זה כיף לדעת שהלקוחות יושבים בבית ומספרים למשפחה שלהם על הבנקאי שלהם".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "היה לנו בסניף זוג לקוחות שניהל חשבון משק בית משותף וההכנסה שלהם הייתה גבוהה, אך רוב הזמן החשבון היה ביתרת חובה ובחריגות ממסגרת האשראי. כל כמה ימים הם היו מקבלים שיחת טלפון מהבנקאי שהחשבון נמצא בחריגה ושהבנק לא יוכל לכבד את ההתחייבויות שלהם. זימנתי אותם לשיחה בסניף על מנת להבין את הפעילות והצרכים שלהם. במהלך הפגישה הם ציינו שההתנהלות היומיומית שלהם לא תקינה ושהם צריכים מישהו שיכוון אותם. הם ציינו, כי יש להם שני נכסים בבעלותם והצעתי להם לקחת את כל ההתחייבויות בחשבון ולהכניסן לתוך משכנתא, על מנת להקטין את ההחזר החודשי שהכביד עליהם בהתנהלות השוטפת. לאחר שהם הבינו שזה מה שנכון להם לעשות, קבעתי להם פגישה ביחידת המשכנתאות בסניף. כיום, לאחר קבלת המשכנתא, פירעון ההתחייבות והדרכה, הם בונים את ביתם השלישי, ובחשבון יש להם יתרת זכות גבוהה ויתרת השקעות בבנק. מאחר שהם היו מרוצים מהשירות, הם הפנו אלינו את ילדיהם וחבריהם לפתיחת חשבון בסניף. אם בעבר הם היו מגיעים לסניף עם הראש למטה, כיום הם מגיעים עם ראש מורם ומחויכים, ובכל פעם כשאני רואה אותם, אני שמח שהייתי שם כדי לעזור להם".

הלקוח המקומי: "הלקוח המקומי הוא לקוח נאמן. יש לנו דורות של לקוחות מאותן משפחות. אני רואה את ההורים שמביאים את הילדים לפתוח חשבונות. בעבר ראיתי אותם כבנקאי וכיום כמנהל מחלקה".

מתחרים: "אנחנו פחות מתרגשים מהמתחרים. מדי שנה אנחנו רואים שלקוחות שלנו מצביעים ברגליים ועוברים אלינו מבנקים אחרים".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מאוד אוהב גאדג'טים ואת התחום הטכנולוגי. לא מוותר על שחייה וקריאת מאמרים כלכליים. בנוסף, אני מסייע בהתנדבות בניהול תקציב לזוגות צעירים ומשפחות בקשיים כלכליים".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "מנהל סניף. השאיפות שלי הן להגיע כמה שיותר גבוה בפירמידת הבנק".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר