בועז שרעבי בהופעה בפארק המייסדים, צילום אולפני רחובות
בועז שרעבי בהופעה בפארק המייסדים, צילום אולפני רחובות

לואיס הר ריגש את כולם: אלפי תושבים הגיעו למופעי האביב בפארק המייסדים

בשני ערבי המופעים עלו על הבמה ירדנה ארזי ובועז שרעבי. לואיס הר, ששוחרר משבי החמאס במבצע הירואי, ריגש את כולם בקטע ריקוד ובקריאה לשחרור כל החטופות והחטופים

פורסם בתאריך: 26.4.24 09:15

-->

אלפי צופים הגיעו לפארק: עיריית רחובות והחברה העירונית קיימו אמש (חמישי) את המופע השני בפסטיבל "מופעי אביב" – "עם אחד בלב אחד" אותו הוביל הזמר בעז שרעבי. המופע הביא אל קדמת הבמה את הרוח הישראלית על כל גווניה, בשילוב שירים וריקודים ממזרח ומערב. במסגרת המופע המרכזי עלה לבימת הפארק בעז שרעבי, שריגש את אלפי הצופים עם השירים האהובים שלו. את הערב הנחה שמעון פרנס.

ערב קודם לכן (רביעי, 24.4) התקיים היום הראשון של מופעי האביב שהוקדש לגיבורי מלחמת "חרבות ברזל" שחירפו נפשם למען הגנה על המולדת. המופע המרכזי היה של הזמרת ירדנה ארזי, שקיבלה מראש העירייה, מתן דיל, תעודת הוקרה על תרומתה לזמר העברי ובהמשך לזכייתה בפרס מפעל חיים של איגוד אמני ישראל (אמ"י). לואיס הר ששוחרר משבי החמאס במבצע חילוץ מיוחד של צה"ל, עלה לבמה עם קטע ריקוד סולו מרגש וקרא לשחרור 133 החטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס.

ראש העירייה מתן דיל אמר: "מופעי האביב שלנו בעיר הוקדשו ללוחמים האמיצים שלנו, למדינת ישראל ולאחדות בעם. דווקא בזמנים כאלה האמנות והמוסיקה מאחדות את הלבבות ומזכירות לכולנו שאנחנו עם אחד. תודה לכל התושבות והתושבים שהגיעו לשיר יחד איתנו את שירי ארץ ישראל היפים והמרגשים".

סגן ומ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק התרבות, שוקי קרומר: "אירועי חול המועד ברחובות הפכו למסורת רבת שנים והשנה החלטנו לא לוותר עליהם אלא להתאים אותם לתקופה. ביומיים האחרונים פגשתי בפארק צעירים ומבוגרים שהגיעו לשיר ולהביע את אהבתם למדינת ישראל. אני מודה לכל העוסקים במלאכה שהובילו את הצלחת המופעים המרגשים בפארק".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "מופעי האביב ברחובות היו השנה מיוחדים, בסימן הצדעה לגבורה הישראלית ולאחדות העם. פתחנו שער מיוחד בעת הזו לריקודים ולזמרים שעיצבו את פס הקול שלנו – ירדנה ארזי ובעז שרעבי. אני מודה לכל הלהקות המחול שהשתתפו וללואיס הר, ששוחרר מהשבי, שריגש אותנו מאוד, ומהווה השראה לכולנו. את המנגינה הזו חייבים להמשיך. נמשיך אותה השנה ובמופעי האביב הבאים, בתקווה לימים טובים ומאחדים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר