לואיס הר (צילום באדיבות עיריית רחובות), ירדנה ארזי צילום איה זך
לואיס הר (צילום באדיבות עיריית רחובות), ירדנה ארזי צילום איה זך

אורח מיוחד הערב במופעי האביב: לואיס הר שחולץ במבצע מיוחד משבי החמאס | צפו

ירדנה ארזי תופיע הערב בפארק המייסדים, מחר יופיע בועז שרעבי. הר יעלה על הבמה עם קטע ריקוד מרגש ויקרא לשחרור של כל החטופים

פורסם בתאריך: 24.4.24 18:52

-->

הערב: מופעי האביב מגיעים לפארק המייסדים עם הופעה של ירדנה ארזי ואורח מיוחד: לואיס הר, החטוף שחולץ מהשבי ברפיח במבצע מיוחד, יעלה לבמה למופע ריקוד מרגש. עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו ביומיים הקרובים, רביעי-חמישי (24-25.4) את מופעי האביב עם הכוכבים הגדולים של הזמר העברי – ירדנה ארזי ובעז שרעבי.

הערב, רביעי (24.4) החל מהשעה 20:00 יחל המופע "הוד וגבורה" – מופע הוקרה לגיבורי מלחמת "חרבות ברזל" וגיבורי התרבות שלנו. את המופע המרכזי הערב תוביל ירדנה ארזי, במחרוזת שירים שעיצבו את פס הקול של מדינת ישראל. המופע יתקיים בהשתתפות ליטל ממן ואילן ליבוביץ' שינחו וישירו, אסנת זנו-מירום, הילה בן דוד וחננאל אדרי.

במהלך הערב יעלה על הבמה לואיס הר, החטוף ששוחרר במבצע הרואי משותף של צה"ל, שב"כ והימ"מ ברפיח. במשך 129 ימים בשבי חמאס לואיס בן ה-70 חלם לחזור לאהבה הגדולה שלו, הריקוד, והיום בערב הוא יעלה על הבמה בפארק המייסדים בקטע ריקוד מרגש ויקרא לשחרור של כל החטופים.

מחר בערב, יום חמישי, החל מהשעה 20:00, יחל המופע "עם אחד בלב אחד" אותו יוביל בועז שרעבי וישתתפו בו שמעון פרנס שגם ינחה את הערב, אור כהן, שי טמינו, מורן מזוז ומתן לוי.

הכניסה לכל המופעים בפארק – חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר