מנעולן מומלץ ברחובות: הכירו את אורן קרויזמן, צילום עצמי
מנעולן מומלץ ברחובות: הכירו את אורן קרויזמן, צילום עצמי

מנעולן מומלץ ברחובות: הכירו את אורן קרויזמן

הגעתם הביתה והכנסתם יד לתיק כדי לחפש את המפתח, רק כדי לגלות שהוא לא שם? לא נורא, יש פתרון במקרה שכזה. מזמינים מנעולן שיגיע אליכם במהירות ויחזיר אתכם לשגרה הברוכה

פורסם בתאריך: 17.9.20 17:30

-->

אין הרבה דברים מרגיזים כמו הרגע שבו גילינו שנתקענו מחוץ לבית בלי שום דרך להיכנס חזרה. גם אם יכולנו להישבע שלקחנו איתנו את המפתחות ושמנו אותם בכיס או בתיק, בסופו של דבר העובדות מדברות בעד עצמן ואם המפתח לא בחזקתנו עלינו למצוא דרך אחרת להיכנס הביתה.

הסיפור הזה אמנם מתחיל באופן שלילי, אך למזלנו הוא נגמר לרוב בצורה טובה. אנחנו מזמינים מנעולן מוסמך שמגיע בזריזות ופותח לנו את דלת הבית עוד לפני שהספקנו בכלל לפתור את תעלומת המפתח האבוד. אבל רגע, איפה אנחנו יכולים למצוא מנעולן שיבוא ויחלץ אותנו בעת צרה?

אורן קרויזמן הוא מנעולן מוסמך העובד כבר 20 שנה בתחום ומתמחה בפריצת מנעולים. במקביל לישועה שהוא מביא לאנשים שנתקעים מחוץ לביתם הוא גם מומחה בפריצת דלתות של רכבים, מבצע עבודות תיקון וכיוון דלתות, החלפת מנעולים וצילינדרים ועוד.

"מתוך הניסיון וההיכרות שלי עם התחום ועם האתגרים אותם חווים לקוחותיי, הוספתי בהדרגה במהלך השנים עוד ועוד שירותים", משתף אורן. "כל השירותים הנוספים שאני מציע נועדו לעזור לאנשים עם בעיות שונות שיש להם עם דלת הבית.

"זה נכון שעבודתי העיקרית היא לפרוץ מנעולים, אבל לרוב העבודה לא נגמרת כאן. השירותים הנוספים שאני מציע נועדו לחסוך לאנשים זמן יקר של חיפוש אחר בעל מקצוע נוסף. במקום זה הם יכולים לפנות אליי ואני כבר אדאג להכל".

לעבוד עם מקצוען

כשאנחנו מזמינים מנעולן שיפרוץ עבורנו את הדלת, לרוב אנחנו מתקשרים לבעל מקצוע אחד או שניים כדי לעשות השוואת מחירים ולמצוא את הזול ביותר – אחרי הכל פריצת מנעול היא פריצת מנעול, לא? אז זהו, שלא.

אל תסתבכו. התקשרו לאורן קרויזמן, צילום: Ingimage

אל תסתבכו. התקשרו לאורן קרויזמן, צילום: Ingimage

כשמזמינים מנעולן אנחנו רוצים לדעת קודם כל שיש לו הסמכה, ותק ושהוא יודע מה הוא עושה. תחום המנעולנות הוא תחום פרוץ שאליו כל אחד יכול להצטרף, אך אין זה אומר שכולם יודעים את העבודה ובמקרים מסוימים מנעולנים עלולים לעשות יותר נזק מאשר להביא תועלת.

לכן, עוד לפני שביררנו בכלל מה מחיר העבודה, עלינו לשאול האם המנעולן שאנחנו מתכוונים להזמין מחזיק בהסמכה. במקרה של אורן, התשובה היא "בהחלט".

"כל לקוח שמקבל ממני שירות גם מקבל אחריות על העבודה. אני יודע שגם ככה זה תיק עבור אנשים וזה מגיע כהוצאה בלתי מתוכננת שנופלת עליהם משום מקום, לכן חשוב לי שהלקוחות ידעו שאני דואג להם בכל מה שהם צריכים.

"גם אם קרה ומשהו התקלקל או לא עובד כמו שצריך, יש להם תמיד ערוץ תקשורת ישיר אליי והם יכולים ליצור איתי קשר בכל זמן שיבחרו. אני עומד מאחורי כל עבודה שאני עושה וחשוב לי שהלקוחות שלי יהיו בראש שקט בידיעה שאני פה עבורם", מסכם אורן.

נתקעתם מחוץ לבית ואתם לא יודעים מה לעשות? תנשמו עמוק ותירגעו, אורן ישמח להגיע אליכם ולחלץ אתכם מהצרה. לפרטים נוספים והצעת מחיר התקשרו כבר עכשיו.

אזור פעילות: מאשדוד עד כפר סבא-רעננה (כולל כל מה שבדרך)

טלפון:

054-8006140

שעות פעילות: 24/7 

למעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי

למעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר