סוכני ביטוח ברחובות והסביבה

סוכני ביטוח ברחובות והסביבה

פורסם בתאריך: 24.2.19 10:25

-->

מילמן ביטוח ותכנון פיננסי

יש דברים חשובים שאנחנו מעדיפים לא להתעסק איתם וכמות התירוצים לכך היא רבה. אחד מתחומי החיים החשובים שאנחנו מעדיפים לדחות ולעיתים אפילו להתעלם הוא ביטוח. בין אם מדובר בביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח רכב, בסוף אנחנו עומדים חסרי אונים בשל חוסר הידע שלנו. גם תכנון פיננסי הוא משהו שרובנו מתקשים לבצע באופן מושכל. לכן יש חשיבות גדולה לבחירה באנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון- כאלה שנוכל לסמוך עליהם.

מילמן ביטוח ותכנון פיננסי בבעלותה של אביבה מילמן הוקמה במטרה לתת שירות מקיף וכולל בכל הנוגע לתחום הביטוח והפיננסים לבעלי עסקים וללקוחות פרטיים. בעלת החברה, אביבה מילמן, בעלת תואר ראשון במינהל עסקים וכלכלה, בעלת תעודה לניהול תיקי השקעות ממכללת מגמות ובעלת רישיון מטעם הרשות לניירות ערך, סוכנת ביטוח בתחום ביטוח חיים ואלמנטר מטעם משרד האוצר. אביבה ניהלה תיקי השקעות במשך שנים רבות בחברת הביטוח מגדל ובזכות כך, יש לה הבנה עמוקה במסלולי ההשקעה הנכונים ביותר עבור לקוחותיה, לחיסכון משמעותי בבחירת מסלול הביטוח. סוכנת ביטוח בגישה אישית הנותנת מענה לכל צורכי הביטוח הקיימים. אביבה מתכננת פיננסית וחברה באיגוד המתכננים הפיננסים בישראל (CFP), בעבודתה היא שמה דגש על בניית עתיד בטוח ווידוא כי קיימת הבנה של הלקוח בכל הנתונים הקיימים הנוגעים לבית העסק או לתא המשפחתי.

אביבה מילמן, ביטוח ותכנון פיננסי

אביבה מילמן, ביטוח ותכנון פיננסי

אינה עוד סוכנות ביטוח והיא מעניקה חבילת שירותים מקיפה בכל הקשור בניהול פיננסי נכון. "אנחנו לא מציעים רק פוליסות ביטוח והלקוחות שלנו נהנים משלל שירותים פיננסיים" אומרת אביבה מילמן, בעלת מילמן ביטוח ופיננסים. "לצד סוגי ביטוחים שונים בהם ביטוח דירה, רכב, חיים ועסקים, יקבלו לקוחותינו מענה מלא בכל הקשור לתכנון כלכלי. בין השירותים שמציעה החברה: תכנון כלכלת המשפחה, ייעוץ משכנתאות, תכנון פרישה ותכנון כלכלי בהשקעת הקרנות. כל זאת בליווי אנשי מקצוע בעלי ידע ונסיון רב בתחומים אלה".

השילוב בין ביטוח ופיננסים כיום הוא משמעותי ביותר בזכות הקשר הישיר וההשלכות המיידיות המשפיעות על הנכסים העתידיים. לאביבה הבנה מעמיקה בשני התחומים המאפשרים לה להתמקד כדי לבנות את התכנית הפיננסית ולהגן עליה מבחינה ביטוחית, וכתוצאה מכך נוצר ביטחון כלכלי לטווח הקצר ולטווח הארוך. הייחודיות של מילמן ביטוח ופיננסים היא, להסתכל על אבני הדרך שיש לכל לקוח ולתכנן בהתאם את העתיד הפיננסי המיידי וארוך הטווח, באופן כזה שבכל שלב בחיים יהיו את כל המשאבים הנדרשים זמינים לצרכים השונים.

מילמן ביטוח ותכנון פיננסי הינה מתכננת פיננסים. אנשי המקצוע בתחומים הפיננסיים הרבים יהיו אלה שיעניקו לכם שירות מקצועי וליווי צמוד בהחלטות כלכליות ופיננסיות הרות גורל. העובדה שבמילמן ביטוח ופיננסים מוצעת חבילה כוללת מבטיחה לכם ראש שקט בנושאים סבוכים שלרוב אנחנו מעדיפים לא להתעסק בהם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

מילמן ביטוח ותכנון פיננסי

אלי כהן 64, קרית עקרון
טלפון: 03-9541972
קישור לאתר
אימייל: [email protected]

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר