מיכל זיסמן (צילום: עצמי)
מיכל זיסמן (צילום: עצמי)

"הלקוח יודע שיש מי שמלווה אותו כל הזמן"

25 שנים בבנק. צוללת, עושה סנפלינג, רוכבת על אופניים ואופה עוגות לאנשים קשי יום. הכירו את מיכל זיסמן, יועצת השקעות במרכז ייעוץ INVEST, רחובות, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 16:58

-->

 שם: מיכל זיסמן.

מגורים: נס ציונה.

מצב משפחתי: בת 48, נשואה ואימא לשלושה בנים: בן 12 ושני בנים חיילים, האחד קצין והשני ביחידה מובחרת.

כמה זמן בבנק: 25 שנה.

תפקיד: יועצת השקעות במרכז ייעוץ INVEST, רחובות. "במסגרת עבודתי, אני מייעצת ללקוחות שרוצים להשקיע בתחומי שוק ההון, מניות וכד'. מדובר במרכז ייעוץ שנפתח לפני כשנה ושלושה חודשים, המונה כ-20 יועצים מכל הסניפים באזור, כאשר לפני כן כל יועץ ישב באחד הסניפים. אני הגעתי מסניף יבנה, וממשיכה לתת שירות גם ללקוחות הסניף ביבנה וגם ללקוחות מסניפים נוספים. הייעוץ והפגישות נעשים בדרך כלל טלפונית, אך יש גם פרונטליים במידת הצורך".

למה דווקא יועצת השקעות: "במשך שנים רבות הייתי בבנקאות פרטית ורציתי להתקדם ולהתפתח. ייעוץ השקעות הוא תחום מאוד מעניין. זהו תחום דינמי, שכל הזמן זזים בו בהתאם לשוק. כל הזמן יש דברים חדשים, לומדים ומתמקצעים".

מה החזון שלך: "לבנות ללקוח את תיק ההשקעות שהכי מתאים לו, כך שיידע שיש מי מלווה אותו כל הזמן".

 

 

מוטו בעבודה: "מקצועיות ושירות טוב ואיכותי".

סיפור בלתי נשכח: "הייתה לי לקוחה מאוד מבוגרת, שלבת שלה היה ייפוי כוח בחשבון הבנק שלה. במשך תקופה ארוכה ניסיתי לגייס את הבת ולהעביר את החשבון שלה אליי, והיא לא רצתה. אבל לאחר שהיא נפגשה איתי, היא העבירה אליי את החשבון שלה, של בעלה ושל שלושת ילדיהם וכן את תיק ניירות הערך שלהם".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלי מדהימים, ואני מאוד אוהבת לעבוד מולם. הם יודעים להעביר ביקורת, אבל גם להוקיר תודה, וזה נעים לשמוע".

מתחרים: "הלקוחות שלנו יודעים שאנחנו נותנים להם את השירות והיחס הטובים ביותר".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "שאני אימא לשלושה בנים שצולחת את כל האתגרים: אני צוללת, עושה סנפלינג ורוכבת על אופניים. בנוסף, אני רצה פעמיים בשבוע כ-10 ק"מ. עד לא מזמן שיחקתי כדורשת במסגרת ליגת העבודה של הבנק. כמו כן, אני משתתפת בקבוצה שבכל יום חמישי אופה עוגות לאנשים קשי יום בנס ציונה. בקיצור, אני כל הזמן בתזוזה".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "השאיפה שלי היא להתקדם בתחום הניהול. אני מקווה לנהל את אחד הסניפים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר