יפה טיפרנברג (צילום: עצמי)
יפה טיפרנברג (צילום: פרטי)

"האינטראקציה עם הלקוחות היא מהנשמה"

26 שנים בבנק. עזרה לזוג לקבל משכנתא לצורך הליך פונדקאות. הכירו את יפה טיפרנברג, מנהלת משכן בסניף הדרים ברחובות, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 16:56

-->

 שם: יפה טיפרנברג.

מגורים: רחובות.

מצב משפחתי: בת 47, גרושה ואימא לשני בנים גדולים.

כמה זמן בבנק: 26 שנה.

תפקיד: מנהלת מחלקת משכן בסניף הדרים ברחובות. "משכן זו מחלקה שעוסקת במתן משכנתאות ללקוחות ומלווה אותם, בדרך כלל, במצבים שמחים בחיים. לצידי במחלקה שתי עובדות, עובדת ותיקה ועובדת חדשה, ומעבר לאתגר הניהולי, יש גם אתגר חינוכי –  ללמד, לכוון ולהדריך".

למה דווקא מחלקת משכן: "אני בתחום המשכנתאות כבר 15 שנה, ולתחום הגעתי בכלל במקרה. לפני כ-15 שנה בנק הפועלים ובנק משכן התאחדו. עובדי הבנק, ואני ביניהם, עברנו הכשרה ייעודית, והיום אני יכולה לומר, שזה הדבר הכי טוב שקרה לי. העובדה במשכן מרתקת, מעניינת, דינמית ומשתנה כל הזמן. כל עסקה היא עסקה ייחודית, כל פעם פוגשים אנשים חדשים ומתמודדים עם מצבים חדשים. צריך המון יצירתיות וראש פתוח, למצוא פתרונות ייחודיים לכל מצב, ואין לנו רגע דל. מצד אחד, התפקיד מאוד עמוס והאחריות היא מאוד גדולה, אבל מצד שני, זה תפקיד מאוד מספק. אני חושבת שזה אחד המקצועות היותר מעניינים שיש כיום בבנק".

מה החזון שלך: "מצד אחד, שהמחלקה תגדל ותתפתח, ומצד שני, להמשיך לדאוג ללקוחות. חשוב לי שהלקוח ירגיש שיש לו ליווי, שדואגים לו לאורך כל התהליך ושיידע שתמיד יש לו למי לפנות".

 

 

מוטו בעבודה: "לאהוב את מה שאתה עושה. ברגע שאוהבים את מה שעושים, זה מקרין החוצה, אני אוהבת את הלקוחות, והאינטראקציה איתם היא מהנשמה".

סיפור בלתי נשכח: "עזרתי לזוג שלא הצליח להביא ילדים לעולם בקבלת משכנתא לצורך הליך פונדקאות. זה היה מאוד מרגש לראות את האישה מגיעה לאחר מכן לסניף עם התינוק. סיפור נוסף: הגיעה אליי לקוחה לאישור משכנתא. למחרת היא הגיעה שוב והגישה בקשה נוספת, שונה. לא הבנתי מה קורה. בסוף התברר, שזו בכלל אחותה התאומה, וזה היה מאוד מבלבל לדעת מי זו מי".

הלקוח המקומי: "האוכלוסייה של רחובות מאוד איכותית, מבינה עניין ונוח לעבוד מולה. אני תמיד משתדלת להתאים את עצמי ללקוח, לדבר איתו בגובה העיניים, בהתאם לצרכים שלו".

מתחרים: "אנחנו יודעים לתת מענה טוב, והייחודיות שלנו היא בשירות ובמקצועיות שלנו. תמיד אנחנו בין הבנקים המובילים בשוק".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני אוהבת לשזור שרשראות ומאוד אוהבת יצירה. אני גם אוהבת ללמוד כל הזמן, ויש לי תואר ראשון ושני במשפטים".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "במחלקה המשפטית של משכן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר