דקלה רקח (צילום: עצמי)
דקלה רקח (צילום: עצמי)

"מאוד חשוב לי למנף את הלקוחות, להיות שם עבורם כשצריך"

14 שנים בבנק. מאוד אוהבת אנשים ועוסקת גם ברפואה משלימה. הכירו את דקלה רקח, מנהלת מחלקה בבנקאות עסקית בסניף הדרים ברחובות, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 16:52

-->

שם: דקלה רקח.

מגורים: רחובות.

מצב משפחתי: בת 34, רווקה.

כמה זמן בבנק: 14 שנה.

תפקיד: מנהלת מחלקה בבנקאות עסקית בסניף הדרים. "המחלקה שלנו אחראית על כל התחום העסקי – פתיחת חשבון בע"מ, הלוואות, נדל"ן וכל השירות הבנקאי שהלקוח העסקי צריך. לצידי, יש שלוש עובדות".

למה דווקא המחלקה העסקית: "זו מחלקה מאוד מגוונת, והלקוחות שלנו הם אנשים מאוד מיוחדים. במסגרת העבודה, למדתי להכיר הרבה נישות שלא הכרתי לפני כן, עסקים שלא תמיד שומעים עליהם או רואים אותם. יש לנו עסקים מגוונים והלקוחות הם מכל הארץ – משדרות, יבנה, חקלאים מהסביבה. אנחנו מגיעים לעסק של הלקוחות פיזית. מכירים את העסק, את העבודה. זה לגעת בלב של העסק, לראות איך הוא עובד. זו לא עבודה סטנדרטית. אנחנו נמצאים הרבה בשטח, מגייסים לקוחות, וכל זה, כמובן, לצד העבודה המשרדית בסניף".

מה החזון שלך: "לתת ללקוח את השירות הכי טוב שאפשר, ובזה אנחנו מצטיינים. מאוד חשוב לי למנף את הלקוחות, ולראות בעיניים שלי איך זה עובד, להקשיב להם, שיידעו שאנחנו פה בכל מה שהם צריכים".

 

 

מוטו בעבודה: "לראות את הלקוח כבנאדם".

סיפור בלתי נשכח: "הגיעו אלינו לקוחות של בנק אחר, כשלכל אחד מהם יש שם חשבון פעיל. הם ביקשו הלוואה בסכום גבוה לרכישת נכס, והיו צריכים תשובה מהירה, מאחר שכבר חתמו על חוזה. הם הגיעו אלינו שבוע אחרי שהגישו בקשה להלוואה גם בבנק שלהם, ובתוך כשבוע, הם קיבלו מאיתנו אישור להלוואה בתנאים טובים, והעסקה יצאה לפועל. בזכות מהירות התשובה והשירות שקיבלו, הם הפנו אלינו לקוחות נוספים לקבלת הלוואות לנדל"ן".

הלקוח המקומי: "מה שמאפיין את הלקוחות שלנו שהם חמים, מבינים ומתחשבים, וכיף לעבוד איתם".

מתחרים: "ההבדל בינינו לבנקים האחרים הוא בעיקר בשירות המקצועי שאנו מעניקים, כי את המוצר אפשר לקבל בכל בנק, והיום אפשר לעבור בנק בלחיצת כפתור. ללקוחות יש את הטלפון האישי שלי, ואנחנו תמיד נמצאים שם עבורם".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת אנשים ועוסקת גם ברפואה משלימה. למדתי פרחי באך, NLP  וארומה-תרפיה, והחלום שלי הוא להיות מטפלת".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "מתקדמת לתפקיד ניהולי בכיר בבנק וגם מטפלת ברפואה משלימה".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר