מצטייני מערכת החינוך הרחובותית
מצטייני מערכת החינוך הרחובותית

23 מצטיינים במערכת החינוך הרחובותית קיבלו אות הוקרה מיוחד על פועלם בערב מרגש

ראש העיר רחמים מלול למצטיינים: "אתם מפיקים אור יקרות של דבקות וחריצות במשימה החברתית״. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום: "אני גאה לעמוד בראש מערכת שאלו הם אנשיה"

פורסם בתאריך: 30.1.19 10:47

-->

אמש (שלישי) נערך ערב מרגש למצטייני החינוך ברחובות. 23 מנהלים, מורים, אנשי צוות ומתנדבים זכו בפרס הצטיינות על פועלם למען החינוך בעיר, אל מול אולם היכל הרבות שהיה מלא מפה לפה בבני משפחה ובקולגות שבאו לעודד את המצטיינים ולהביע את הערכתם.

במהלך הערב נשאו דברים ראש העיר רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, נציגת ועד העובדים רוית האוזר ירימי, ויקי עזיאל נציגת משרד החינוך, יו"ר הנהגת ההורים העירונית צופית גולן, ונציגת המצטיינים ליזי עדני, מנהלת החווה החקלאית. מלבד המכובדים הללו, בערב נכחו גם מנכ״ל עיריית רחובות דורון מילברג, וכן חברי המועצה עודד עמרם, אווה גור ואורית שרגאי, אנשי משרד החינוך ועובדי חינוך רבים מרחובות שהגיעו על מנת לעודד את הקולגות שלהם. מקהלת תלמידי בית הספר סמילנסקי והאנסמבל הקולי של בית הספר קציר הופיעו בתוכנית האומנותית.

מצטייני מערכת החינוך הרחובותית

מצטייני מערכת החינוך הרחובותית

 

טקס מצטייני מערכת החינוך הרחובותית

 

מצטייני מערכת החינוך הרחובותית

טקס מצטייני מערכת החינוך הרחובותית

 

ראש העיר רחמים מלול אמר בטקס: "אחוז הגידול של מערכת החינוך העירונית ברחובות הוא בין הגבוהים בארץ. לאנשי החינוך שדואגים לעתיד הדור הצעיר מגיעה הוקרה על הנשיאה בעול ועל הובלת המערכת על פסי ההצלחה. בחרנו להוקיר ולעודד את המצטיינים על עבודתם, וזאת מבלי לגרוע כהוא זה מאף לא אחד מעובדי המערכת כולה. ועדת השיפוט בחרה באנשים מיוחדים שאותם מפעיל הלב, שהנשמה היתירה שלהם עובדת שעות נוספות. אתם המצטיינים והמצטיינות, שלבכם פתוח תמיד לכל תלמיד ותלמידה, אתם מפיקים אור יקרות של דבקות וחריצות במשימה החברתית״.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום אמר: ״יש כאן מצטיין אחד ששבעה ימים בשבוע חושב חינוך, וזה ראש העיר. ערב זה מאפשר לנו להוקיר אתכם, הצוות החינוכי. לכל אחד ואחת מכם ערך מוסף בדרך הייחודית לו. אני גאה לעמוד בראש מערכת שאלו הם אנשיה. אני מאחל לכם ולכולנו המשך עשייה משובחת״.

מנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן: ״בכל המצטיינים פועמת אהבת האדם והתשוקה לתת דוגמה אישית ולהשפיע על תלמידיהם כל יום מחדש. אם הייתי צריכה לומר לכם היום את הכל במילה אחת, הייתי בוחרת את המילה אהבה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר