ערב מצטייני החינוך
ערב מצטייני החינוך בשנים קודמות

רגע לפני ערב ההצדעה העירוני למצטייני החינוך ברחובות – כל הנימוקים לבחירה במצטיינים

23 מנהלים, מורים, אנשי צוות ומתנדבים נבחרו כמצטיינים על פועלם למען החינוך בעיר רחובות. מחר (שלישי) הם יקבלו את אות ההוקרה על פועלם. הרשימה המלאה והנימוקים לבחירה – בכתבה

פורסם בתאריך: 28.1.19 12:12

-->

23 מצטיינים במערכת החינוך העירונית יקבלו מחר (שלישי) אות הוקרה מיוחד על פועלם במעמד ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, מנהלים, מפקחים ובכירים נוספים, עובדים ובני משפחה.

הערב צפוי להיערך בהיכל התרבות והכרטיסים לאירוע נחטפו על ידי הקולגות שיבואו לעודד את המצטיינים ולהביע את הערכתם.

בסוף חודש אוקטובר פנתה עיריית רחובות לציבור בבקשה להמליץ על אנשי חינוך מצטיינים ובולטים, אשר השפיעו על תלמידים ותלמידות והעניקו ערך מוסף למערכת החינוך בעיר. המלצות רבות התקבלו באגף החינוך בעיריית רחובות. כולן נאספו והוצגו בפני ועדת השיפוט שבה היו חברים צבי אבן בר, בתיה ויינטרוב וחיים שרעבי. מתוכן נבחרו 23 מצטיינים ב-9 קטגוריות: צוות פדגוגי מצטיין, מדריכ/ה מצטיינ/ת, מנהל/ת מצטיינ/ת , מורה / מחנך , בעל/ת תפקיד תומך , גננ/ת מצטיינ/ת , עובד /ת מנהלה (אב בית, מזכירה, סייעת, עובדת ניקיון), מתנדב/ת בחינוך ועובד/ת מהחינוך הלא פורמלי. בין הנבחרים לא רק מנהלים/ות, גננות/ים ומחנכים/ות, אלא גם אנשי צוות העובדים במערכת החינוך העירונית כגון – צוותים ומדריכים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי ובעלי תפקידים תומכים במערכת החינוך כמו מזכירות, סייעות ואבות בית, אשר תורמים לקידום החינוך בעיר רחובות.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנשי ונשות החינוך בכל קשת התפקידים בתחום, הם הפסיפס שמרכיב את מערכת החינוך העירונית המצוינת של רחובות. בחרנו רק 23 מהם, אולם אנו מצדיעים לכולם על עבודתם המסורה".

זהר בלום, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנו שמחים להעלות על נס את מצטייני מערכת החינוך העירונית. חשוב לנו להוקיר את כל מי שלוקחים חלק בחינוך הדור הבא, יום יום ושעה שעה – בכל מנעד התפקידים בתחום".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "מבחינתנו כל מי שעוסק בחינוך בעיר רחובות הוא מצטיין, בפרט לאור הישגי מערכת החינוך העירונית. קיבלנו מכתבי המלצה רבים ואני יודעת כי היה קשה לבחור מבין כל הפניות רק חלק. שמחנו לראות שיש הערכה גדולה כל כך למגוון אנשי חינוך בעיר".

מצטייני החינוך לשנת 2019 תשע"ט והנימוקים לבחירה:

גלית אהרוני: מנהלת בית הספר הממלכתי "בן-צבי" זו השנה השביעית. בעלת רקע של שנים רבות במערכת החינוך כמחנכת, מורה מקצועית ומדריכת מורות למדעים. גלית מקדישה שעות ליצירת אקלים חיובי, להעצמת המורים, תלמידים ולשיפור ההישגים הלימודיים. תוך כדי עידוד "ראש גדול", לקיחת אחריות, עבודת צוות, עזרה הדדית ושיתוף פעולה. בהובלתה, בית הספר חרט על דגלו ערכים של הכלה, אכפתיות ומקצועיות. באישיותה ובסגנון ניהולה, מטפחת גלית שיח מכבד ומאפשר לכל איש צוות להרגיש ייחודי ותורם לביה"ס. על זאת ועוד גלית מצטיינת חינוך תשע"ט.

ליזי עדני: מנהלת את החווה החקלאית החינוכית מזה כ-6 שנים בנתינה וכישרון רב. בתחום הפדגוגי ליזי מקדמת תהליך השבחה בתכנון למידה, בחקר, בפרויקטים, יוזמות חינוכיות בנושאים רבים ובתוכניות לימודים למגזרים השונים המגיעים לחווה. בזכותה החווה גדלה והתפתחה להיות מוקד משיכה וגשר בין העיר לאדמה. על זאת ועוד ליזי מצטיינת חינוך תשע"ט.

נעמה עזרא: גננת גן עירית, עם הרכב אוכלוסייה הטרוגני. נעמה מגלה מסירות רבה, קשובה לצרכי הילדים, נותנת סיוע מותאם לכל אחד מתוך אמונה ביכולותיו וכישוריו, מטמיעה תהליכי הוראה מגוונים וחווייתיים, למידת חקר ופיתוח הסקרנות הטבעית של הילדים, נעמה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם ההורים, ועם צוות הגן. בנוסף, נעמה מארחת בגן ילדים מגן תקשורת כדי לחנך לסובלנות וקבלת השונה. לאחרונה החלה לחנוך סטודנטיות לחינוך , והיא מלווה את תהליך קליטתם במערכת החינוך. על זאת ועוד נעמה מצטיינת חינוך תשע"ט.

רחל מתוקי: יועצת בי"ס תחכמוני. רחל כתובת ואוזן קשבת לתלמידים, הורים וצוות ביה"ס, מכוונת את בוגרי כיתות ו' ברגישות ובמקצועיות למסגרות המשך וקולטת בחום ואהבה את ילדי הגנים, כדי לדאוג לשילובם המיטבי בכיתות א', מלווה תלמידים המגלים קשיים בהתמודדויות שונות ומעצימה אותם. על זאת ועוד רחל מצטיינת חינוך תשע"ט.

רננה בבאי: רננה עובדת בביה"ס ויצמן מזה כ 25 שנה ושימשה בתפקידים רבים ומגוונים, בשנתיים האחרונות מתפקדת כסגנית שנייה. ומעורכת מאוד ע"י הצוות, הורים ובעיקר תלמידים. לרננה יכולות מנהליות ולוגיסטיות גבוהות, הינה בעלת יוזמה, חרוצה, ואקטיבית. רננה היא בעלת חזון ומעוף בראייה עתידית להוביל את ביה"ס בתחום הספורט. על זאת ועוד רננה מצטיינת חינוך תשע"ט.

אסף סירי: מורה למתמטיקה בבי"ס אמית המר המוביל את תלמידיו ל 100% הצלחה, תוך השקעה רבה והבאת תלמידים מוחלשים להיבחנות ברמה המקסימלית. כמו כן היה שותף בהעלאת ביה"ס במבחני המיצ"ב. כרכז מצוינות הוביל ויזם תחרות "תורה ומדע", שכללה כתיבת עבודות המשלבות ממשקים בין קודש לחול. יוזמה זו הפכה להיות ארצית ועיקרה הוא קירוב לבבות בין תלמידים מהחמ"ד והממלכתי. על כך קיבל מצטיין רשת אמי"ת. אסף ליווה תלמידים כהכנה לחידון התנ"ך העולמי, בנוסף, הוביל את תחום הרובוטיקה וגרף 2 גביעים, זכייה בחידון היסטוריה, תחרויות ריצה ועוד. על זאת ועוד אסף מצטיין חינוך תשע"ט.

אביבה חלפון מנדלאוי: רכזת חינוך מיוחד ומורת שילוב בקריית החינוך מדעים. אביבה היא אשת חינוך רבת אשכולות ופעלים ומעוררת השראה, בעלת חזון ומעוף, מהווה דוגמא אישית מתוך מסירות וצניעות. אביבה מובילה את תחום החינוך המיוחד בביה"ס, תוך גילוי מקצועיות רבה, פדגוגיה מיטבית, מחויבות ומיקוד במטרה ופועלת ללא ליאות לקידום יוזמות חדשות מסייעת למורים במציאת דרכים יצירתיות ומגוונות ליצירת מוטיבציה אצל תלמידים מתקשים ובעיות משמעת. על זאת ועוד אביבה מצטיינת חינוך תשע"ט.

אשר מנצור: אשר מועסק כאב בית בבית ספר "סיני" החל משנת 2010. אשר הינו ה"אבא" של התלמידים בביה"ס, דואג להם ומסייע להם בכל מה שבידו. מקבלם בחום ואהבה, מעודד, תומך ומשרה אווירת רוגע ושלווה. אשר מפגין רמה גבוהה של מחויבות לארגון ונכונות לעבודת צוות. אשר בונה תכניות ייחודיות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים כמו למשל גינה טיפולית, מסייע לתלמידי כיתה א' בהתאקלמות מהירה, מקדם אחריות אישית בקרב כלל התלמידים תוך שימת דגש על התחשבות בסביבה. על זאת ועוד אשר מצטיין חינוך תשע"ט.

רחל ענקי: רחל עובדת בביה"ס בן צבי כסייעת כיתת חינוך מיוחד מזה 10 שנים. רחל הינה עובדת מקצועית, בעלת פתיחות לחדשנות ולמידה מתמדת. רחל תורמת לקידום מוכח של הישגיי התלמידים, משקיעה בהם רבות ובעיקר משמשת דוגמא ומודל באישיותה ובהתנהגותה הערכית. על זאת ועוד רחל מצטיינת חינוך תשע"ט.

מאשה רוטרי: מאשה עבדה במערכת החינוך 48 שנה ובבית ספר סמילנסקי 40 שנה. במהלך השנים הייתה מחנכת כיתה בכל שכבות הגיל ולאחר פרישתה לגמלאות החליטה להמשיך ולתרום למערכת החינוכית. בזכות התנדבותה, ספריית בית הספר פעילה ונושמת. מאשה מקדישה את עצמה לעשייה מבורכת וחשובה של עידוד קריאה וחיבור הילדים לעולמות תוכן חדשים ומרתקים. במסגרת התנדבותה הקימה וועדת נאמני ספרייה שמסייעים לה בניהול המקום, מעצימה את התלמידים ומנהלת איתם שיח בעקבות קריאה. על זאת ועוד מאשה מצטיינת חינוך תשע"ט.

אמיתי דיין: מדריך ספורט מצטיין. אמיתי בעל מיומנות מקצועית גבוהה מאוד, עובד בשיתוף פעולה עם הגורמים השונים בעיר, בעל ידע רחב באימון והדרכה. מחנך לערכים ותרבות של מצוינות בספורט, שותף להובלת נבחרות בכדוריד שמייצגות את המדינה בתחרויות שונות, בוגריו מתגייסים ליחידות קרביות שירות משמעותי. אמיתי מבצע את תפקידו מתוך תחושת שליחות, נאמנות ואחריות ומחויבות גדולה לילדים ולנערים ומשמש מודל לחיקוי עבורם. בנוסף, מנהל תקשורת מיטבית המובילה להצלחה, נענה לכל אתגר ובקשה, שותף לפרויקטים חינוכיים באגף הספורט. על זאת ועוד אמיתי מצטיין חינוך תשע"ט.

ריקי כוכבי: ריקי עובדת במערכת החינוך כבר 35 שנה. הינה מחנכת מסורה בביה"ס רמת אלון, עושה את עבודתה מכל הלב ומצליחה לחדור לליבם של התלמידים. ריקי מנהלת את אתר ביה"ס, דואגת לתפעולו השוטף ולהתחדשותו, אחראית על העיבריאדה והעיתון הבית ספרי. ריקי היא חלק משמעותי מתהליך פתיחת המסלול הדמוקרטי בבית הספר, עורכת מודלינג למורות בביה"ס בפדגוגיה וניהול כיתה, ומובילה את תחום התקשוב בביה"ס. על זאת ועוד ריקי מצטיינת חינוך תשע"ט.

אוסנת אור שי: מנהלת ביה"ס שפרינצק מזה כ-8 שנים, בעלת ניסיון עשיר בתחום החינוך. מסירותה לתפקיד הובילה לשינוי והפכה את שפרינצק למעין חממת חדשנות לרעיונות חינוכיים. אוסנת מכירה כל תלמיד ותלמיד באופן אישי ומשקיעה תשומת לב אישית ואף הביאה לשיפור משמעותי באקלים החינוכי בבית הספר על פי נתוני המיצב. על זאת ועוד אסנת מצטיינת חינוך תשע"ט.

אנה גמליאל: מנהלת גן חלב ודבש. אנה היא גננת שהיא מודל לחיקוי ביכולת לשתף קולגות, מקיימת חשיבה משותפת מתוך כבוד וצניעות, מקצועית וערכית מאוד, מקדמת אורח חיים בריא בגן, מלמדת את ילדי הגן בדרכים מגוונות: בעל פה, במשחקים ובכתב, מפתחת רגישות לאיכות הסביבה, מתייחסת ברגישות לצרכים השונים של הילדים ומעצימה כל אחד על פי חזקותיו. על זאת ועוד אנה מצטיינת חינוך תשע"ט.

מרים אחימאיר: גננת מעיינות רבי חייא. מרים חלוצת שיטת למידה ייחודית בעיר, מנהלת גן ממלכתי חרדי, הגן הראשון בעיר שניפתח במגמה זו. תרומתה ייחודית ומשמעותית לפיתוח תכניות הלידה ולהעשרת הצוות המקצועי של אשכול הגנים. מרים פועלת מתוך מסירות אחריות ותחושת שליחות ובכך מצליחה ליצור חיבורים בין ההורים, הילדים וצוותי ההוראה. על זאת ועוד מרים מצטיינת חינוך תשע"ט.

רוזלין צנטנר: סגנית מנהלת חט"ע ורכזת פדגוגית, קריית החינוך קציר. רוזלין הובילה שינויים מהותיים בתחום המקצועי ואקלים ביה"ס, משמשת כתובת לאוכלוסיית התלמידים, מורים והורים, בשיח מכבד ומקדם. בנוסף, הטמיעה את התפיסה הפסיכופדגוגית, תוך התמקצעות בנושא והובלה בקרב בית הספר בדרכים שונות, באמצעות השתלמויות ע"י אנשי מקצוע מובילים, פיתוח תהליכי מישוב ויישומם. רוזלין בעלת יכולת ראייה מערכתית, יסודיות ובעלת סטנדרטים גבוהים. בנוסף, זכתה בפרס רקנאטי על יוזמתה "התעודה הראשונה שלי". על זאת ועוד רוזלין מצטיינת חינוך תשע"ט.

חיה יעיש אזרד: חיה מנהלת את המתי"א (מרכז תמיכה יישובי אזורי) מזה כ-10 שנים והצליחה בהתמדה ובמקצועיות להרחיב את היקף הפעילות. חיה הובילה את פתיחת הכיתות ההתנהגותיות ברחובות, קידמה את הקמת כיתות תקשורת והפכה את מתי"א, למרכז מידע והדרכה מקצועית במגוון תחומים לכלל שכבות הגיל ובהתאם לצרכים השונים. על זאת ועוד חיה מצטיינת חינוך תשע"ט.

מישל צבע: מורה בעלת ותק של 23 שנה במערכת החינוך. מורה לצרפתית, רכזת מורשת ומחנכת כיתת מופ"ת דיפלומטיה בבי"ס דה שליט חט"ב א'. מישל מתייחסת לכל תלמידיה באופן פרטני ואישי, הצלחת כל אחד מהם מהווה עבורה אתגר אישי ומקצועי. מישל לקחה על עצמה תכנית ייחודית של "המזוודה הדיפלומטית" במטרה להפוך את התלמידים לדיפלומטים צעירים. מישל רכזת ומובילה את פרויקט אמץ אתר בביה"ס, במקצועיות ובחדוות עשייה. על זאת ועוד מישל מצטיינת חינוך תשע"ט.

הדר בסן: מורת שילוב, רכזת חינוך מיוחד ומנהלת החטיבהה צעירה בבי"ס יבניאלי. הדר התחילה את דרכה החינוכית לפני 21 שנה ובמהלך השנים מילאה תפקידים רבים בתחום. לאור כישוריה הרבים נבחרה הדר לנהל את החטיבה הצעירה שנפתחה השנה בבי"ס יבניאלי. כמו כן משמשת כתובת מקצועית לכלל הצוות הבית ספרי. על זאת ועוד הדר מצטיינת חינוך תשע"ט.

דבי זכריה: דבורה מזכירה ראשית באולפנא צביה מזה כ – 30 שנה. מעל כל הידע המקצועי והמסור, מרחפת דמותה, כ"אמא" מסורה של התלמידות שיודעות לפנות אליה בכל קושי או שאלה. בנוסף בזמנה הפרטי מפעילה דבורה חסד של משפחות קשות יום, דואגת לתרומות של ציוד, ביגוד, או כל דבר אחר בצניעות ובענווה רבה. על זאת ועוד דבורה מצטיינת חינוך תשע"ט.

דליה שרעבי: סייעת אם בגן חסידה ובגנים מעל כ- 30 שנה בעלת ניסיון רב בתחום וידע מקצועי. דליה אוהבת ומטפלת בילדים מידי יום ביומו בהתמדה, אהבה ונתינה אין סופית. מקבלת את פני הילדים וההורים באהבה, שמחה, סבלנות והומור. דליה מאוד מסורה לעבודתה, עם המון מרץ ושמחה בעיניים. דליה יודעת למצוא את האיזון העדין בין גבולות ברורים לבין הכלה והקשבה לצרכי כל ילד. על זאת ועוד דליה מצטיינת חינוך תשע"ט.

מוישל'ה יוסף: מנהל מוסיקלי, מוסיקאי, מדריך, מורה ומנטור. אחראי על הלחנות, עיבודים, והדרכת שירה בהפקות בימת הנוער. בעל ותק של 27 שנים במקצוע. קידם את נושא המוסיקה בבימת הנוער מתחילת שנות ה-90 . מהווה דוגמא אישית ומודל לחיקוי לבני הנוער. מוישל'ה הוא איש מקצוע מבין המובילים בארץ, העמיד דורות רבים של אומנים ומוסיקאים, מביא איתו סטנדרטים גבוהים לבימת הנוער, מהווה דוגמא אישית, מחויב כולו ובעל תחושת שליחות גבוה, אהוד ואהוב על החניכים, הצוות, קולגות והורים. על זאת ועוד מוישל'ה מצטיין חינוך תשע"ט.

צוות מדעים בבי"ס דה שליט חט"ב ב': דוגל בהובלת התלמידים למצוינות בלמידה משמעותית וחשיבה סקרנית. הצוות עובד בשותפות מתמדת תוך מתן מענה ללמידה מתקדמת ושיטות הוראה חדשניות. צוות משתתף במגוון פרויקטים ארציים ייחודיים המביאים את תלמידי החטיבה להישגים מרהיבים ומשמעותיים. הצוות מוביל פרויקט ייחודי: יצירה תורנית, שילוב של מדע ותורה, פרויקט גלוב בינלאומי, העוקב אחר תופעת מזג האוויר בחסות סוכנות החלל נאס"א, תכנית ייחודית של למידת אסטרונומיה, יום השתתפות בפרויקט חלל ע"ש אילן רמון והגיעו לנבחרת ארצית במדעים. בנוסף, שותפים לפרויקטים ברובוטיקה, חווה חקלאית, אולימפיאדת כימיה ופיזיקה בחסות מופ"ת וטכניון. על זאת ועוד צוות מדעים מצטייני חינוך תשע"ט.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר