אייל גולן הנהלת הקבוצה ונציגי המרכז הרפואי קפלן (צילום: אפרת שררה)
אייל גולן הנהלת הקבוצה ונציגי המרכז הרפואי קפלן (צילום: אפרת שררה)

הפועל מרמורק ומומחי יחידת הספורט במרכז הרפואי קפלן ישתפו פעולה

ההסכם יכלול את שחקני הקבוצה הבוגרת ואת מחלקות הילדים והנוער

פורסם בתאריך: 21.6.17 13:54

-->

הנהלת מועדון הכדורגל הפועל מרמורק, בראשותם של בעלי הקבוצה, הזמר אייל גולן ושינו זוארץ, והמנכ"ל אילן סגל, יוזם הפגישה, סיכמה עם הנהלת המרכז הרפואי קפלן, בראשותו של ד"ר קרלוס גרוזמן, ומנהל היחידה לרפואת ספורט, ד"ר תבור חובב, על שיתוף פעולה רפואי נרחב לטובת כלל שחקני הקבוצה, ילדים, נערים, נוער ובוגרים. בביה"ח נפתחה לאחרונה יחידה לרפואת ספורט תחת הסלוגן "אלופים ברפואת ספורט" וכלל שחקני המועדון יזכו לאבחנות רפואיות מהירות, טיפול רפואי ללא תור וניתוחים מורכבים מהירים. הקבוצה תפרסם את ביה"ח במשחקיה ותערוך פעילות וולונטרית משותפת למען הילדים המאושפזים בבית החולים.
במסגרת ההסכם בין שני הגופים תוכל הקבוצה לשלוח שחקני הקבוצה, כולל שחקני הקבוצה הבוגרת, נוער, נערים וילדים, לאבחון וטיפול רפואי מהיר, כולל ניתוחים מורכבים, ויהיו פטורים מתור וכל הבדיקות ייערכו להם באופן מידי.
ד"ר תבור חובב, מנהל היחידה לרפואת ספורט ומנתח מומחה בבית החולים קפלן, הסביר כי המומחים המצוינים והקרבה הגאוגרפית לבית החולים יחסכו זמן יקר לשחקנים ואתו גם החלמה מהירה יותר שבסופו של דבר ישיבו אותם למשחק פעיל. בנוסף, יגיעו המומחים לאספות של השחקנים כדי להעניק ידע בכלל הנושאים הקשורים לרפואת ספורט, כגון מניעת פציעות, תזונה נכונה, פסיכולוגיה של הספורט וכו'.
אייל גולן, מבעלי הקבוצה, שפגש באופן אישי את מומחי היחידה לרפואת ספורט בקפלן, אמר כי הוא מכיר היטב את המרכז הרפואי שבו נולדו שלושת ילדיו, כמקום מקצועי ומתקדם ביותר מבחינה רפואית. "אני סומך על הרופאים ביחידה לרפואת ספורט בקפלן ועל כל המערכת התומכת של פיזיותרפיה ותזונה, שישמרו על השחקנים שלנו בריאים וחזקים במהלך העונה ובעזרה להגיע להישגים, ואם תהיה בעיה רפואית יטפלו באופן מקצועי כדי להחזיר את השחקן לבריאות שלמה ולכשירות משחק".
מנהל המרכז הרפואי קפלן, ד"ר קרלוס גרוזמן, ברך על ההסכם עם קבוצת הפועל מרמורק ואמר כי התקשורת הרציפה עם מנהלי הקבוצה מחזקת את איכות שיתוף הפעולה. "ספורטאים רבים מגיעים כיום ליחידת הספורט מכל הליגות ובענפי ספורט שונים, כגון כדורסל, כדורגל וכדוריד, ונהנים משירות רפואי מהיר, מקצועי ואיכותי המאפשר לשחקנים להחלים ולשוב במהרה למגרשי הספורט", הוא סיכם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר