כדורים (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

לא עמדו בזה – תושב רחובות ניצל מתביעה על סחר בוויאגרה

פרקליטות המדינה ביטלה באופן חריג כתב אישום נגד תושב רחובות שנאשם בסחר בוויאגרה ובשלל תרופות ותכשירי אין-אונות

פורסם בתאריך: 20.3.18 15:13

-->

תושב רחובות בן 67 נתפס לאחר פשיטה שנערכה בביתו, ונאשם בסחר ב-450 תרופות כנגד אין אונות ללא רישיונות. השבוע, לאחר שנה וחצי של דיונים, הורתה פרקליטות המדינה לבטל את כתב האישום הפלילי שהתנהל נגדו (אם תרצה לחדש את ההליכים נגדו, תוכל הפרקליטות לעשות זאת רק על ידי הוראה של היועץ המשפטי לממשלה).

מכתב האישום עלה כי בחודש נובמבר 2016 נערך לנאשם חיפוש בביתו, בחשד כי הוא משווק ומפיץ בהיקף מסחרי תרופות ותכשירי אין-אונות. בחיפוש בביתו נתפסו 10 קופסאות מסוג סיאליס כאשר בכל אחת 200 טבליות, שקית המכילה 30 טבליות מסוג ויאגרה, 38 קופסאות המכילות 10 טבליות טייגר-קינג ו-70 טבליות מסוג שארק-סנס. כתב האישום ייחס לו החזקת טובין מפרים לשם מסחר וטיפול רשלני בתרופות או בחומר רעיל.

עורך הדין אביחי חג'בי, שייצג את החשוד, ביקש מפרקליטות המדינה לעכב את ההליכים הפליליים נגד הלקוח שלו לנוכח נסיבותיו האישיות. בתשובה שקיבל חג'בי ממשרד המשפטים צוין כי ליועץ המשפטי לממשלה נתונה הסמכות לחדש את ההליכים וזאת אם יעבור הנאשם עבירה נוספת בתוך התקופה הקבועה בחוק.

עו"ד חג'בי: "באופן חריג, היועץ המשפטי לממשלה למעשה ביטל את כתב האישום בניגוד לעמדת יחידת התביעות של משטרת ישראל. אנו סבורים כי מלכתחילה לא היה מקום להגיש כנגד מרשי כתב אישום בשל הקושי הראייתי בתיק ובשל נסיבותיו האישיות".

עורך הדין אביחי חג'בי

עורך הדין אביחי חג'בי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר