רונן לוברסקי ז"ל והאח אריק
רונן לוברסקי ז"ל והאח אריק

עיריית רחובות מקדמת את תוכנית "לאורו" לזכרו של בן העיר, סמל ראשון רונן לוברסקי ז"ל

ברחובות עתידה לפעול תוכנית העצמה חינוכית וערכית לזכרו של סמל ראשון רונן לוברסקי ז"ל, שנהרג במהלך פעילות מבצעית, כמו גם מרוץ לזכרו. חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי: "אני גאה להיות חלק ממשהו כל כך ערכי וקדוש"

פורסם בתאריך: 16.1.20 10:54

-->

ברחובות עתידה לפעול תוכנית העצמה חינוכית וערכית לזכרו של סמל ראשון רונן לוברסקי ז"ל, כמו גם מרוץ לזכרו שיתקיים בתאריכים 4-5 ביוני 2020.

חברת מועצת רחובות, עו"ד קארין ברגינסקי: "התכנסנו על מנת לקדם את התוכנית לזכרו של רונן לוברסקי ז"ל הנקראת "לאורו", וגם את המרוץ לזכרו. תוכנית "לאורו" ייחודית ומתמקדת בחינוך חברתי, ערכי וקהילתי לבני נוער. התוכנית נועדה לחזק את זיקתם של בני נוער לקהילה, לחברה ולמדינה, לחזק את הטמעת הערכים כמו ציונות, מקצועיות, ענווה, חברות ועוד".

ישיבה לקראת קידום תוכנית "לאורו"

ישיבה לקראת קידום תוכנית "לאורו"

 

בתאריך 26.5.18 נפטר מפצעיו סמ"ר רונן לוברסקי, אחרי שנפצע על ידי מחבל במהלך פעילות מבצעית ברמאללה. רונן שירת כלוחם ביחידת דובדבן והיה בן 20 במותו. רונן ניחן באישיות מיוחדת ומידות טובות רבות, לאורך חייו עבר אתגרים רבים וידע להשתמש בכישרונותיו ולהפוך את ה"חסרונות" ליתרונות. על אף הקשיים, רונן הצטיין בכל מעשיו ולמרות הצלחותיו היה איש צנוע ומאד ערכי. התוכנית "לאורו" מתבססת על אישיותו ועל סיפורים שכתב והשאיר אחריו.

ברגינסקי: "ברצוני להודות לדורון שמחי, מנהל אגף הספורט בחברה העירונית, ולאבי פיטרו, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול, על ההירתמות המיידית לנושא, וכמובן לאיציק עובדיה מנכ"ל החברה העירונית על שיתוף הפעולה. תודה לכל מי ששותף או יהיה שותף לפרויקט המדהים הזה. אני גאה להיות חלק ממשהו כל כך ערכי וקדוש. יהי זכרו של רונן ברוך ונשמתו צרורה בצרור החיים. בחייו הכל כך קצרים, שנקטעו בטרם עת, הוא השאיר אחריו חותם גדול ובואו נשאל את עצמנו את השאלה שרונן נהג לשאול את עצמו: 'כמה נתת מעצמך השבוע'?".

הטקס לפני "מרוץ לאורו" על שם רונן לוברסקי ז"ל

הטקס לפני "מרוץ לאורו" על שם רונן לוברסקי ז"ל


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר