רונן לוברסקי ז"ל
רונן לוברסקי ז"ל

חייל דובדבן שנפגע ברמאללה, הרחובותי רונן לוברסקי, מת מפצעיו

רונן לוברסקי בן ה-20 מרחובות, אשר סיים את לימודיו בתיכון קציר בעיר לפני כשנתיים, מת הבוקר (שבת) מפצעיו. הלווייתו תיערך הערב בהר הרצל

פורסם בתאריך: 26.5.18 14:42

-->

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נקבע הבוקר (שבת) מותו של לוחם יחידת דובדבן, רונן לוברסקי ז"ל (20) מרחובות, שנפגע לפני יומיים מחפץ כבד שהושלך לעברו במהלך פעילות למעצר מבוקש במחנה פליטים בעיירה הפלסטינית אל עאמרי ליד רמאללה. תחקיר ראשוני העלה כי פלטת שיש גדולה פגעה בראשו של לוברסקי, שהיה בכוח החיפוי של הפעולה. אחר טיפול ראשוני בשטח פונה לוברסקי לבית החולים ומאז הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם, מונשם וסובל ממוות מוחי. הבוקר נאלצו כאמור הרופאים לקבוע את מותו והוא יובא למנוחות בהר הרצל במוצאי השבת (02:00 בלילה). הסעה תצא מרחובות בחצות, מחניון חרל"פ שמול בניין העירייה, ברישום מוקדם בטלפון 0547412011.

בשב"כ ובצה"ל נמשך המצוד אחר המחבל שהשליך את פלטת השיש, וכוחות גדולים נמצאים בכוננות לביצוע מעצר לכשיתקבל המודיעין על מיקומו.

ראש העיר רחובות, רחמים מלול: ״העיר רחובות כולה מרכינה את ראשה בצער, עם היוודע דבר פטירתו של בן העיר רונן לוברסקי ז״ל. רונן היה מלח הארץ, בן מסור, תלמיד מצטיין, צנוע וערכי. אנו כואבים את לכתו ושולחים תנחומים וחיבוק חם לבני משפחתו".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מביע צער עמוק על מותו של לוחם דובדבן רונן לוברסקי ושולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו. זרועות הביטחון יגיעו למחבל ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין".

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין אמר: "בעצב גדול קיבלנו את הבשורה על מותו של לוחם דובדבן, סמ״ר רונן לוברסקי ז״ל. אמש עוד הספקתי לשוחח עם הוריו ואחיו, לשמוע על מצבו ולשלוח תפילות להחלמתו והיום אנו שולחים בכאב גדול חיבוק של נחמה ושותפות מול האסון הנורא. אני מבקש לחזק בשעה קשה זו גם את לוחמי ומפקדי היחידה המופלאים, טובי בחורינו היוצאים לילה לילה אל הפעילות המבצעית המאפשרת את שגרת חיינו בבטחון. אנו כואבים את כאב המשפחה והיחידה ומאמצים אותם אל ליבנו. יהיה זכרו של רונן ברוך".

יו״ר הכנסת, ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין: "ליבי עם משפחתו וחבריו של סמ״ר רונן לוברסקי ז"ל. תנחומים וחיזוקים למקורביו ולכל חיילי יחידת דובדבן. אני סומך על כוחות הבטחון ובטוח שתוך זמן קצר ישימו ידם על המחבל שגרם למותו, וימצו עמו את את הדין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר