קרטוניה על חניית נכים
קרטוניה על חניית נכים

בעלי מוגבלויות מרחובות: "העירייה ביטלה מקומות חניית נכים לטובת הצבת הקרטוניות החדשות"

תושבים מרחובות הסובלים ממוגבלויות טוענים כי בוטלו מקומות חניה לנכים בגלל שהעמידו עליהם את העמדות החדשות לפינוי הקרטונים. מהעירייה מוסרים בתגובה: "ככל שיהיה צורך בחניה נוספת במקום, העירייה תקצה מקום לחניות נוספות"

פורסם בתאריך: 10.12.19 06:29

-->

בשבוע שעבר רחובות ציינה את יום המודעות הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, אך יש תושבים בעיר הסובלים ממוגבלויות שטוענים כי דווקא בימים שבשגרה מבצעת העירייה פעולות שמקשות עליהם.

עדי, תושבת רחובות שפנתה ל"ערים" בנושא, הסבירה: "אני תושבת העיר ובעוונותיי אני גם נכה שמתקשה בהליכה. אבסורד בעיניי שבזמן שמציינים את יום הנגישות בעיר, מצד שני פוגעים פגיעה אנושה בציבור הנכים כדי לקדם מהפכת ניקיון, כביכול".

בדבריה מתייחסת עדי לכך שהעירייה סיימה לפזר באחרונה עשרות קרטוניות ברחבי העיר, בעקבות האיסור המוחלט להוציא קרטונים מבתי עסק למדרכה והחובה לזרוק אותם רק במתקנים המיועדים לכך. בעוד מבחינת ניקיון וחזות העיר מדובר במהלך חשוב ומתבקש, מיקומן של הקרטוניות מעלה סימני שאלה בקרב עדי ותושבים אחרים הסובלים ממוגבלויות.

"בעקבות המהלך הזה בוטלו שלושה מקומות חניה לנכים, בגלל שהעמידו עליהם את העמדות לפינוי הקרטונים. מדובר במקומות מרכזיים כמו רחוב הרצל 179, רחוב הרצל 111 וברחוב הנביאים, שם הוצב פח גדול ("צפרדע) דווקא מול 'יד שרה'. לאחר שפנינו לעירייה הבטיחו להוסיף מקום חניית נכים אחר, אבל במקום זאת פשוט צבעו בשחור את חניית הנכים שעליה הועמדה העמדה. גם ככה אין לנו מקום להחנות ונותנים לנו דוחות על ימין ועל שמאל ללא סיבה, אז עכשיו פוגעים בנו שוב".

מהעירייה נמסר: "עיריית רחובות קשובה כל העת לצורכיהם של הנכים בעיר. במקומות המוזכרים קיימת חניית נכים או חניות נוספות. על כל פנים, ככל שיהיה צורך בחניה נוספת במקום, העירייה תקצה מקום לחניות נוספות".

קרטוניה על חניית נכים

קרטוניה על חניית נכים

 

קרטוניה על חניית נכים

קרטוניה על חניית נכים

 

פח צפרדע על חניה מול יד שרה

פח צפרדע על חניה מול יד שרה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר