עדיאל זמרו (צילום: שלומי לקאו)
עדיאל זמרו (צילום: שלומי לקאו)

הראפר והשחקן עדיאל זמרו: "לגור בקרית משה זו חוויה, לטוב ולרע"

הראפר והשחקן עדיאל זמרו מקרית משה העביר בשכונה סדנת ראפ לנוער, כחלק מליין פעילות הקיץ של 'מגדלור' - מרכז לנוער בסיכון. זמרו: "כשהיינו ילדים היינו קוראים לשכונה קרית משה סיטי, כי קורים פה הרבה דברים וזה מרגיש מרכז העניינים"

פורסם בתאריך: 28.7.19 07:58

-->

פרויקט 'מגדלור' של עמותת עלם, לנוער בסיכון בגילאי 12 עד 15 בשכונת קרית משה ברחובות, החל לקיים ליין מוזיקלי במסגרת פעילות הקיץ בימי חמישי בערב. הליין כולל סדנאות, מעגלי מוזיקה והופעות של די-ג'ייז, כשבכל פעם מתקלט אחד מהנערים בפרויקט. הליין המוזיקלי, כמו כל הפעילות במגדלור, מושתת על מתנדבים ועל שיתוף עם הנערים שמעורבים בכל השלבים של הכנת הערב, לרבות בפרסום ובתליית השלטים בשכונה.

ילדים מקרית משה תולים שלטי פרסום לקראת ליין הפעילות הקיצית

ילדים מקרית משה תולים שלטי פרסום לקראת ליין הפעילות הקיצית

 

ביום חמישי האחרון הראפר והשחקן עדיאל זמרו העביר בהתנדבות סדנת ראפ שזכתה להצלחה ועניין רב. זמרו, בן השכונה, הנו שחקן מוכר על המסך הישראלי למעלה מעשור, ובין היתר הוא הופיע בסרטים ובסדרות מצליחות שחלקן אף זכו בפרסים, ביניהן הסדרה 'בתולות' בהוט והסרט 'וסרמיל' שזכה לפרסים בין לאומיים.

זמרו לפני הכל הוא ראפר שמכנה את עצמו כמייצג קרית משה סיטי. הוא הוציא קליפים שהגיעו למאות אלפי צפיות, חלקם בשיתוף עם יוצרים אחרים, והאחרון שבהם הוא שיר מחווה לנער סלומון טקה.

עדיאל, אתה מגדיר את עצמך כמי שמייצג את קרית משה סיטי. אתה יכול להסביר מה המשמעות של הכינוי?

"בעולם של הראפרים כל ראפר מייצג את השכונה שלו וכותב עליה. כשהיינו ילדים היינו קוראים לשכונה קרית משה סיטי, כי קורים פה הרבה דברים, יש הרבה אנשים וכל הזמן קורה משהו. יש גם עומס של תנועת רכבים בשעות הבוקר וזה מרגיש כמו מרכז העניינים, מרגיש כמו עיר ולא כמו שכונה. לגור בקרית משה זו חוויה, לטוב ולרע. האנשים טובים ותמיד יש את הצחוקים ואת החוויות. כולם מכירים את כולם".

איך הייתה ההרגשה להעביר סדנא בשכונה שבה גדלת ושאתה עדיין גר בה?

"היה מגניב. הכרתי את החבר'ה ואת הווייב, אלו ילדים שגדלים פה ועשינו את הסדנא בפינה של הנוער. גם לנו הייתה אחת בגיל שלהם, אבל במקום אחר, וישבנו שם ושמענו מוזיקה. אני רוצה להעביר להם קורס מסודר יותר על בסיס מתמשך".

שרי שורגא, מנהלת פרויקט 'מגדלור' של עמותת עלם, מסבירה כיצד התפתח הליין המוזיקלי הקיצי: "הבנו שחסר מקום של הנאה וכיף, בייחוד בחודשי הקיץ. ביחד עם רכז השטח שלנו ובשיתוף עם גורמים נוספים בעיר ובשכונה, החלטנו על הפרויקט שייתן מקום למוזיקה. כל יום חמישי בערב, בין 21:00 ל-23:00 אנו פותחים מתחם".

שורגא נותנת רקע על פרויקט 'מגדלור' אותו היא מנהלת בשלוש השנים האחרונות: "הפרויקט קיים 14 שנים בשכונת קרית משה ומיועד לבני נוער בגילאי 12 עד 15 מהשכונה במצבי סיכון. המרכז מושתת על מתנדבים שקודם כל נמצאים בשביל הנערים והנערות, נותנים תמיכה, מעבירים פעילויות. חלקם יוצאים לשטח פעם בשבוע לפגוש בני נוער. מטרתנו היא לתת מקום שנערים רוצים להיות בו ולהרגיש שבטוח וכיף להם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר