חנות אביזרי מין ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות לאביזרי מין ברחובות והסביבה

כשמדובר באביזרי מין, אין שום מקום לפשרות. אנו חייבים לבחור את העסק המקצועי ביותר, על מנת לוודא שהמוצרים שאנו רוכשים, הם אפקטיביים ובטיחותיים לשימוש. על מנת להקל עליכם את המשימה, הכנו עבורכם רשימה של חנויות אביזרי מין ברחובות והסביבה

פורסם בתאריך: 21.2.19 20:22

-->

“AMOR-SHOP” – מוצרי האהבה האיכותיים ביותר בעולם מגיעים לישראל

אז אזרתם אומץ והחלטתם ללכת לחנות אביזרי מין. אולם, לפני שאתם מגיעים לחנות, חשוב לברר האם היא עומדת בפרמטר החשוב ביותר- איכות המוצרים. בתחום אביזרי המין והאהבה, בטיחות ומקצועיות הן מילות מפתח. אך אם תגיעו ל"אמור-שופ", אין לכם בכלל ממה לדאוג.

"אמור-שופ" הם המלכים של מוצרי הסקס. וזה לא כמו השמות הפיקטיביים שניתנים לחנויות מין מסוימות, כי כאן באמת מדובר במלכים. "אמור-שופ" הינה אחת מהחנויות המובילות בישראל, בתחום מוצרי המין והאהבה. היא מציעה עבורכם מגוון עצום של מוצרי מין במחירים הוגנים ובאיכות יוצאת מן הכלל.

לאחר שהצלחתי למצוא את העסק, שממוקם באזור דיסקרטי ביותר, פגשתי את שחר ואפרת, בעלי החנות וביררתי עמם כיצד הפכה חנות אביזרי המין "אמור-שופ" לשם דבר בתחום מוצרי האהבה.

מגוון עצום של מוצרי מין. "אמור-שופ".

מגוון עצום של מוצרי מין. "אמור-שופ".

בואו נדבר קצת על גולת הכותרת של החנות- איכות המוצרים.

"מהבחינה הזו, אין תחרות עם 'אמור-שופ'. המוצרים שלנו מתקדמים מאוד מבחינה טכנולוגית ואנו מתעדכנים באופן קבוע במוצרים חדשים וייחודיים. ההיצע שלנו הוא אינסופי, כך שכל לקוח שנכנס לחנות יוכל למצוא אביזר שמתאים עבורו".

מה לגבי הביישנים או אלה שיש לכם ביטחון עצמי נמוך יותר?

"ב'אמור-שופ' אנו מלווים ומנחים את הלקוח לאורך כל תהליך רכישת המוצרים. פעמים רבות, אנו גם משתמשים בהומור על מנת 'לשבור את הקרח' ולגרום ללקוח להירגע. בזכות ההדרכה המקצועית והאישית שאנו מעניקים, יש לנו המון לקוחות קבועים במקום, אשר חלקם כלל לא חשבו שיוכלו להיכנס לחנויות סקס, מבלי להילחץ או להתבייש".

לפי המיקום השקט, אני מבין שדיסקרטיות היא גם מרכיב משמעותי בשבילכם.

"לחלוטין. נוסף על המיקום הדיסקרטי שלנו, אנו מציעים גם שירות הזמנות 'אונליין'. כל המוצרים באתר נמכרים במחירים שווים לכל כיס ומגיעים עד בית הלקוח ע"י שליח וללא סימנים מזהים על החבילות. חשוב גם לציין שבאתר האינטרנט שלנו ניתן ליהנות מ10% הנחה על כל קנייה".

זה נראה כאילו יש לכם את כל מה שצריך לקבל בחנות סקס.

"זה לא רק נראה ככה. אצלנו, אין פשרות מבחינת איכות המוצרים, השירות והדיסקרטיות. אנו מזמינים את כל מי שמתחיל להשתעמם בחדר המיטות או את מי שסתם רוצה לפלפל קצת את חיי המין, לבוא אלינו ולממש את כל הפנטזיות והחלומות הכי פרועים שלו".

חנות "אמור-שופ"

טלפונים: 054-7683454053-3336385.
כתובת: ז'בוטינסקי 16, ראשון לציון (מתחם היכל התרבות).

קישור לאתר
קישור למייל

אין פשרות מבחינת איכות המוצרים, השירות והדיסקרטיות. "אמור-שופ".

אין פשרות מבחינת איכות המוצרים, השירות והדיסקרטיות. "אמור-שופ".

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. bella

    כל מה שנכתב בכתבה אמת , היחס השירות וטיב המוצרים ברמה הגבוהה ביותר
    AMOR SHOP תמשיכו כך אני הפכתי ללקוחה קבועה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר