מסיבת הסידור הגדולה בישראל (צילום: אופיר ביכלר)
מסיבת הסידור הגדולה בישראל (צילום: אופיר ביכלר)

ברחובות נערכה "מסיבת הסידור" הגדולה ביותר בישראל

ילדי כיתה א' בבית הספר הממלכתי דתי הגדול ביותר בישראל, מעלות משולם ברחובות, חגגו את קבלת הסידור עם 210 ילדים

פורסם בתאריך: 12.3.18 08:37

-->

השבוע נערכה מסיבה מיוחדת במינה: מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל, שנערכה בבית הספר מעלות משולם ברחובות, בית הספר הממלכתי דתי הגדול בישראל ואחד הגדולים בארץ, עם 920 תלמידים. התלמידים הופיעו, שרו ורקדו בסימן 70 שנה למדינה, ורגע מיוחד נרשם כשהם נכנסו לאולם בכומתות צה"ל בכל הצבעים ויצרו את הצורה לב. שיאו של האירוע נרשם כשהתלמידים קיבלו את הסידורים כשעמדו תחת חופה של טלית.

בית הספר מעלות משולם הוא כאמור בית הספר הממלכתי דתי הגדול בישראל, והוא מנוהל מזה 16 שנים על ידי מאיר אמויאל שנחשב למנהל מוערך במערך החינוך הדתי ובכלל. לבית הספר הישגים רבים ופרסי חינוך, וכעת הוא נמנה בין שלושת בתי הספר הרחובותיים שעלו לגמר אליפות הסייבר הארצית.

 

ראש העיר רחמים מלול, שנכח בטקס, ציין: "בית הספר מעלות משולם מקנה לתלמידיו חינוך ערכי לאהבת התורה, העם והארץ, ומביא אותם להישגים ולמצוינות לימודית וערכית. אין גדולה מתפילת תינוקות של בית רבן: התלמידים למדו עד היום את הקריאה דרך האותיות, ההברות והמילים, ומהיום יוכלו לחבר הכול לתפילה מתוך הסידור".

מסיבת הסידור הגדולה בישראל (צילום: אופיר ביכלר)

מסיבת הסידור הגדולה בישראל (צילום: אופיר ביכלר)

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "מסיבת הסידור במעלות משולם הייתה חוויה מיוחדת, והגודל רק העצים את ההתרגשות ואת השמחה. שמחנו לסייע בכל מה שניתן".

ראש מינהל החמ"ד במשרד החינוך, הרב ד"ר אברהם ליפשיץ: "בית הספר מעלות משולם הוא מבתי הספר המובילים ופורצי הדרך בחינוך הממ"ד. הוא גדול בכמות ובאיכות, ומהווה מגדלור חינוכי ומקצועי לבתי הספר של החמ"ד בארץ כולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רותי גולדפיז

    בית ספר מעלות משולם הנו בית ספר המחנך לערכים לסקרנות ולאהבת הבריות.מסיבת הסידור הייתה מרגשת מאוד.תודה לצוות החינוכי ובראשו מנהל בית הספר מאיר אמויאל.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואווווו-איזו מסיבה -נראה מדהים.
    כ"כ הרבה תלמידים וכ"כ מושקע.
    אין על מעלות משולם!!

  3. אמא

    באמת בית ספר מדהיםםם
    כל הכבוד לצוות החינוכי ובראשו למנהל – מאיר אמויאל! מכירה את ביה"ס מקרוב. ילדיי התחנכו בביהס וניתן לראות את העשייה החינוכית ואת הערכים עליהם גדלו.
    יישר כוח וכל הכבוד!!

  4. יוסף אבא של 3 תלמידים בהווה ובעבר

    כמי שהיה במסיבה והתרגש עד דמעות מעיד שזה פשוט מדהים וכלל לא ברור מאליו כיצד מארגנים מסיבה כזו,
    סגן ראש העיר זהר וראש העיר בעצמם כמו והתחילו לצלם את המעמד ,
    ראינו זאת מספר הורים מהיציע ועצם עובדה זו הוכיחה שלא ניתן היה להשאר אדישים ,אלא להתפעל,לצלם ואח"כ לפרסם זאת בפייסבוק של סגן ראש העיר.
    כל הכבוד לצוות המדהים ולהנהלה המשתפת ומכבדת.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר