ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול
ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

ה"פלאש מוב" של רחובות במקום הראשון בארץ

רחובות זכתה במקום הראשון בתחרות ארצית לקמפיין היצירתי של הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול עם ה"פלאש מוב"

פורסם בתאריך: 5.3.18 15:49

-->

קמפיין "פלאש מוב" של הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות זכה במקום הראשון בפרס מניעה ישראל 2017, מטעם הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול. הפרויקט המיוחד מעודד בני נוער לקחת חלק במלחמה נגד שימוש בסמים ואלכוהול בדרכים יצירתיות ומשפיעות. ברחובות, הקמפיין כלל שיתוף פעולה עם רקדניות מחוגי המחול וההתעמלות האומנותית ממתנ"ס חוויות צפון, אשר עברו ברחובות והגישו בקבוקי מים לעוברים ושבים תוך כדי ריקוד. על בקבוקי המים היה המוטו: "הבחירה מה אתה מכניס לבקבוק היא בידיים שלך".

ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

 

פרויקט "פלאש מוב" ענה על כל הקריטריונים של התכנית למלחמה בסמים: יצירתי, מיוחד, מרגש ומקומי, הנבנה על ידי בני הנוער מתוך אמונה שקבוצת בני נוער יכולים להיות חלק ביצירת השינוי ולעודד מנהיגות ומעורבות בני נוער וצעירים ולקדם התערבויות למניעת השימוש בסמים ובאלכוהול בקהילה.

קבוצת הרקדניות אף זכתה בפרס כספי על מנת לעודד את המשך הפרויקט ופרויקטים נוספים למניעת שימוש באלכוהול וסמים.

זהר בלום, יו"ר הוועדה למאבק בסמים ואלכוהול: "פרויקט 'הפלאש מוב', כמו פרויקטים נוספים אותם מובילים בני הנוער, מוכיח עצמו כל פעם מחדש כדרך הטובה ביותר להעביר מסר לשאר בני גילם. הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול משתפת פעולה עם כל הגורמים הפועלים בעיר על מנת למנוע התנהגויות סיכון".

דוד מנצור, מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול: "מאוד שמח שהוועדה בחרה במיזם שלנו לפרס מניעה הארצי. כיף לראות את בני הנוער מגויסים בצורה אבסולוטית על מנת להעביר מסר למניעת שתיית אלכוהול בקרב בני גילם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר