יולי אדלשטיין, רחמים מלול ואביב איטח עם תלמידי הדרים
יולי אדלשטיין, רחמים מלול ואביב איטח עם תלמידי הדרים

יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין ביקר בבתי ספר ברחובות

תלמידי בתי הספר "הדרים" וקציר א' זכו לביקור במסגרת פרויקט "מתחברים לכנסת", המחבר את הפעילות הפרלמנטרית לתלמידי בתי הספר, ביוזמת חבר המועצה אביב איטח. אדלשטיין: "לתלמידים היום יש שאלות שהפרשנים הפוליטיים הבכירים לא היו מעזים לשאול"

פורסם בתאריך: 26.2.18 12:18

-->

יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, ביקר בבתי הספר "הדרים" ו"קציר א" ברחובות, במסגרת פרויקט "מתחברים לכנסת". הביקור היה במעמד ראש העיר רחמים מלול וביוזמת חבר המועצה אביב איטח, שיזם את הביקור. בביקור נכחו גם מפקחת בית הספר ויקי עזיאל ואחראית מחלקת החינוך היסודי שרה והב.

אדלשטיין התקבל בבית הספר הדרים על ידי כיתות א' ששרו את השיר "כאן נולדתי" ונופפו בדגלי ישראל. לאחר מכן תלמידי כיתה ה' ערכו הפעלה בנושא כנסת ישראל ודנו בהצעת חוק שהציעו תלמידי בית הספר בנושא הזנה בבתי הספר במימון הממשלה, על מנת שתלמידי ישראל יזכו לביטחון תזונתי. התלמידים העלו נימוקים בעד ונגד החוק ובסופו של דבר קיימו הצבעה והעבירו את החוק ברוב קולות.

מירב בכר, מנהלת בית הספר "הדרים": "התלמידים זכו לחוויית למידה משמעותית בנושא כנסת ישראל והמפגש עם יו"ר הכנסת היה מרגש מאוד עבורם".

ביקור יולי אדשלטיין בבית הספר הדרים

ביקור יולי אדשלטיין בבית הספר הדרים

 

 

לאחר מכן ביקר אדלשטיין בקרית החינוך קציר. לביקור התלוו נציגים ממרכז המבקרים של הכנסת אשר הפעילו את תלמידי שכבה ט' סביב תפקידי הכנסת, משמעותה וחשיבותה בתפקוד הדמוקרטי של מדינת ישראל. התלמידים חוו את תהליכי החקיקה, הציעו הצעת חוק, הציגו בדיבייט מרשים את טיעוניהם בעד ונגד ההצעה, והקהל כולו הצביע באמצעות פתקים  בעד או נגד.

לקראת הביקור התלמידים עברו סדנה שבה הועלו  שאלות רבות, ומתוכן נבחרו  מספר שאלות המייצגות את שאלות התלמידים ליו"ר הכנסת. מרסל שמואלי, מנהלת קציר א': "התהליך כולו היה חווייתי, מלמד, מעשיר ומחבר את בני הנוער לעקרונות הדמוקרטיה בארצנו ולהיכרות מעמיקה עם הכנסת".

ראש העיר רחמים מלול: "הביקור העניק לתלמידים חוויה כיצד נראית עבודת הכנסת ומהי דמוקרטיה. אני מודה לחברי, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, על הביקור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר