מסך טאבלט "מי בא לגן"
מסך טאבלט "מי בא לגן"

מערכות למניעת שכחת ילדים ברכב הותקנו במעונות היום של חוויות

הילד לא נכנס לגן עד השעה 8:15? בני המשפחה מקבלים מסרון לנייד

פורסם בתאריך: 27.6.17 13:57

-->

המקרים הקשים שבהם נשכחו פעוטות בכלי רכב הביאו את אגף הגיל הרך ברשת חוויות רחובות לקידום מהלך חשוב, פורץ דרך ומציל חיים למניעת המקרים בקרב ילדי הרשת. במסגרת זו הותקנו לאחרונה 24 מערכות "מי בא לגן" במעונות, המסייעות באיתור מוקדם של הילדים אשר לא הגיעו למעונות בשעות הבוקר.

איך זה עובד? בכל בוקר ההורים נדרשים להיכנס לגן ולעדכן פיזית את המערכת על גבי מחשב טאבלט ישר עם כניסתם למעון. בכניסה למערכת הם בוחרים את השפה שבה הם מעוניינים להשתמש ומזינים ארבעה מספרים אישיים שנבחרו, כולם מתוך שמות בני המשפחה, כגון הורים, סבים ואחים. המערכת שולחת מסרונים למספרים הרשומים, הכוללים את שם הילד ושעת הכניסה שלו לגן.

במידה ולא בוצעה כניסה למערכת עד השעה 8:15, שעת ההגעה המקסימאלית, המערכת שולחת הודעות לכל ארבעת המספרים שהוזנו ומאפשרת להורים להגיב במסרון ולעדכן במידה והילד בחופשה, חולה וכדומה. ההודעה מועברת לגננת, כך שהיא מעודכנת בסיבת היעדרותו.

אסנת לוי מנהלת אגף הגיל הרך ברשת "חוויות": "מהלך חשוב זה, העשוי להציל חיים בטרם יתרחש אסון, עומד בבסיס תפיסת העבודה במסגרות החינוכיות של רשת חוויות, השם לנגד עיניו בראש ובראשונה את עקרון הביטחון והבטיחות, ולהצעדת מעונות רשת חוויות קדימה".

עו"ד יניב מרקוביץ' יו"ר דירקטוריון הרשת: "לאור הישנות מקרים של שכחת ילדים ברכב, אנחנו מעמידים לרשות ההורים והצוותים את המערכת שמתריעה על היעדרות, מעלה את המודעות לנושא ויכולה למנוע אסונות. לעיתים ילדים נעדרים בנסיבות שגרתיות וההורים פשוט שוכחים לעדכן. המערכת מאפשרת לצוות להתעדכן בנסיבות וכולי תקווה שכל היעדרויות יהיו מסיבות טובות כמובן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר