נבחרת המחוננים של רחובות
נבחרת המחוננים של רחובות

רחובות תארח את תחרות המחוננים הארצית

רחובות נבחרה לארח את הסבב הישראלי של התחרות הבינלאומית The World Scholar's Cup בפורים. הנבחרת הרחובותית מורכבת מ-38 תלמידי המרכז למחוננים

פורסם בתאריך: 22.2.18 07:28

-->

זו השנה ה-11 לתחרות 'The worlds scholar's cup' תחרות בין לאומית אשר שמה לעצמה למטרה לבנות קהילה בין-לאומית של האקדמאים והמנהיגים של המחר, ולאחד תלמידים ממדינות שונות לדון בסוגיות ונושאים שונים לצד גילוי ופיתוח של כישורים חדשים. השנה העיר רחובות נבחרה לארח את הסבב הישראלי של התחרות, אשר תיערך בפורים בהשתתפות כ-400 תלמידים מכל רחבי הארץ.

בתחרות הבינלאומית משתתפות השנה 70 מדינות ולכולן נושא משותף: ""An Entangled World. דניאל ברדיצ'בסקי, מנכ"ל The World Scholar's Cup, ציין במכתבו לסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ברחובות, זוהר בלום, את תודתו על נכונותה והיערכותה של העיר לארח את התחרות הארצית.

תלמידי המרכז למחוננים ומצטיינים

תלמידי המרכז למחוננים ומצטיינים

הנבחרת של רחובות מונה 38 משתתפים, תלמידי המרכז למחוננים מכיתות ח'-י"א. התלמידים המשתתפים לומדים על מאמרים ומחקרים הקשורים לנושא הבינלאומי ממגוון רחב של דיסציפלינות, החל מספרות ואמנות ועד מדע וטכנולוגיה – כולם בשפה האנגלית. הנבחרות שיקבלו את הציונים הגבוהים ביותר בסבב הישראלי ברחובות יוזמנו להשתתף בתחרות העולמית אשר תערך השנה בשני מוקדים – ברצלונה – ספרד ומלבורן – אוסטרליה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר