מכונת תפירה (צילום אילוסטרציה)
צילום אילוסטרציה

תרומה לא שגרתית למגמת האופנה בבית הספר ויצו ברחובות

משה וינרובר החליט לסגור מתפרה משפחתית אותה ניהל עשרות שנים, והעביר לבית הספר ויצו ברחובות ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים

פורסם בתאריך: 31.1.18 11:11

-->

בשנה האחרונה משה וינרובר החליט לסגור מתפרה משפחתית אותה ניהל עשרות שנים. המתפרה פעלה בתל אביב ושרתה מעצבים רבים, ידועים יותר ופחות. עם יציאתו לגמלאות, במהלך חיסול המתפרה, מכירת המכונות,  גלילי הבד ומוצרים נוספים שברשותו, הוא קיבל החלטה עקרונית לפיה חלק מהרכוש אותו צברה המתפרה עם השנים ייתרם למגמת אופנה ועיצוב באחד מהמוסדות החינוכיים המובילים בארגון ויצו, ובסופו של גבר כל הרכוש הגיע לבית הספר ויצו ברחובות.

שלומי אלבו, מנהלן הכספים והתפעול בבית הספר ויצו ברחובות: "וינרובר פנה לויצו לתרומה ופנייתו הגיעה אלינו. הזדרזתי לצלצל לוינרובר, נסעתי אליו עם משאית עירונית וחשבתי שמדובר בכמה פריטים בודדים – שלושה שלחנות של מכונות תפירה וכמה גלילי בד – אבל פגשתי אדם נחמד, צנוע ורגיש שהציע לנו כל מה שנרצה ממתפרתו, לרבות: גלילי בד רבים, כפתורים, אביזרי אופנה, חוטים, סקיצות של אופנה, קונפקציות, מכונות תפירה ומכונות תפירה מיוחדות למכפלות ואוברלוק. אנו מעריכים שקיבלנו ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים. וינרובר היה יכול לממש את הסחורה בשווי כספי ולמרות זאת החליט לתרום לבית הספר בנדיבות רבה. יצאנו מתל אביב עם משאית מלאה עד אפס מקום וחזרנו לבית הספר".

תמר בורשטיין, מנהלת מגמת עיצוב אופנה בבית הספר ויצו רחובות: "בזכות התרומה הנדיבה יוכלו תלמידי המגמה ליהנות לאורך שנים מציוד יקר ואיכותי שיאפשר לגוון את תכנית הלימודים, לבנות שיתופי פעולה עם גורמים חברתיים ועסקיים, כשביכולתנו להציע עיצובים ויישומים עכשוויים שעומדים בסטנדרט של משרד החינוך מחד וצרכני שוק האופנה המקומי מאידך. בכוונתנו להחזיר את התרומה לקהילה במסגרת מעורבות חברתית של תלמידי בית הספר, בה נציע אביזרים מגוונים למוסדות במרחב המקומי, כגון: בית חולים,  גנים, מרכזים קהילתיים ועוד".

 

עם קבלת התרומה נסעו מורות המגמה לביתו של וינרובר בגבעתיים על מנת להודות לו באופן אישי, לתת לו תעודת הערכה מהמגמה ומבית הספר, וכן שי צנוע מהצוות החינוכי והתלמידים.

מכתב התודה למשה וינרובר

מכתב התודה למשה וינרובר

 

מגמת האופנה בבית הספר ויצו רחובות הינה מגמה מנוסה ואיכותית, בעלת תכנית לימוד של שלוש שנים, כולל התנסות מעשית ושיתופי פעולה מסחריים המאפשרים לתלמידים לחוות מקרוב את הסקטור הפרטי. במהלך הלימודים הידע התיאורטי מיושם באופן יומיומי החל מרמת הרעיון ועד לביצוע.

זמירה ולד, מנהלת בית הספר: "פגשנו איש עדין ונעים הליכות ואנו מקווים שאנשים נוספים יושיטו יד ויסייעו למגמות בית הספר במוסדות החינוכיים של ויצו ודוגמתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר