אריחים
אריחים

תלמידי רחובות משאירים חותם

פרויקט חדש ברחובות: בוגרי כיתות ו' יוכלו להשתתף בסדנאות יצירה ולהשאיר אחריהם קרמיקה למזכרת בצורת אריחים או פעמונים. בוגרת בצלאל תוביל את הפרויקט מטעם "בית הקרמיקה" של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש

פורסם בתאריך: 31.1.18 09:05

-->

תלמידי כיתות ו' ברחובות יוכלו להשאיר חותם בבית הספר על ידי יצירת אובייקט קרמי בשיתוף בית הקרמיקה, בראשות המנהלת רני ששון. על פי הסדנאות המוצעות, ייצרו התלמידים פעמונים או אריחים עם שמם שיוצבו בבית הספר.

הפרויקט העירוני "השארת חותם" מציע לתלמידים סדנאות יצירה עשירות, מגוונות ומקצועיות. במסגרתו, נשלחת לבתי הספר מורה לקרמיקה, בוגרת בצלאל, שתעביר את הסדנה. בית הקרמיקה של החברה  העירונית לתרבות, ספורט ונופש יכין את כל הכלים והחומרים הדרושים לסדנה ואת מערך השיעור הייחודי. התוצרים יוחזרו לבית הקרמיקה לשרפה וגלזורה, ולאחר מכן יישלחו לבית הספר לתלייה. הרעיון מאחורי הפרויקט, שמעודד טיפוח מצוינות באמנות, הוא מתן אפשרות לתלמידים להשאיר מזכרת בבית הספר, ובכך ייפרדו ממנו בדרך לחטיבת הביניים באמצעות אובייקט שיישאר במשך שנים. התלמידים יוכלו לבחור בין סדנת פעמונים שבה יכינו פעמון בבנייה ידנית שעליו יחרטו, יציירו ויכתבו את שמם. לאחר יצירתם, הפעמונים ייתלו בבית הספר כמקבץ. סדנה שנייה תציע להכין אריחים עם שמם של המסיימים, שיחוברו לקיר בבית הספר.

פעמונים

פעמונים

 

אריחים

אריחים

 

כדי לכסות את עלות החומרים והעבודה (הפרויקט אינו למטרת רווח), יידרש תשלום סמלי של 75 שקלים מכל תלמיד.

בית ספר שמעוניין להשתתף בפרויקט יפנה לתיאום למזכירות בית הקרמיקה בטלפונים:  0526824848 או 088683365.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר