מפגש הורים, ילדים ומורים בקציר
מפגש הורים, ילדים ומורים בקציר

בחטיבת קציר א' קיימו מפגש ייחודי של הורים, תלמידים ומורים

בכל שכבה בחטיבה התקיים מפגש בנושא הרלוונטי לגילאי התלמידים. למרות מזג האוויר הסוער נרשמה נוכחות מלאה

פורסם בתאריך: 29.1.18 10:30

-->

בבית הספר קציר א' ברחובות מאמינים בתפיסה הרואה את התלמיד כמכלול, ואת כלל הגורמים המשפיעים על חייו – על היבטיהם הרגשיים והאישיותיים ולא רק הלימודיים. על פי תפיסה זו, אחד המרכיבים המשמעותיים בפאזל החינוכי הוא גיוס ההורים לשותפות פעילה עם הצוות החינוכי בבית הספר.

על רקע זה, החליטו בבית הספר לקיים מפגש בוקר חגיגי ומיוחד, משותף להורים, לתלמידים ולמורים, כשלכל שכבת גיל התקיים מפגש ייעודי סביב נושא הרלוונטי לכל שכבה. במפגש שכבת ז' נדונו מאפייני גיל ההתבגרות ותקשורת פתוחה, לקראת קבלת התעודה הראשונה בחטיבת הביניים. שמו דגש על חשיבות השימוש בעידוד ובקביעת תכנית עבודה על סמך נתוני התעודה. במפגש שכבת ח' דנו בעידוד מנהיגות עצמית ומעורבות בעולם של צריכה, מתן יעוץ והדרכה לעידוד קשר מיטבי בין הורים וילדים, התומך ומאפשר מניעת התנהגות סיכון. במפגש שכבת ט' התמקדו במניעת שתיית אלכוהול, שימוש בחומרים מסוכנים והתנהגויות סיכון. בכל מפגש התקיימה הרצאה ואחריה נערכו סדנאות משותפות של תלמידים, הורים ומורים, שבהם התקיים דיאלוג ער ומשמעותי.

מנהלת חטיבת הביניים קציר א', מרסל שמואלי: "שמחנו לראות שההורים פינו את זמנם והגיעו למפגש. הורים רבים ניגשו והביעו שביעות רצון וביקשו לחזק את בית הספר ביוזמות כאלו. גם התלמידים הביעו שביעות רצון וציינו שתכני ההרצאה והסדנאות החווייתיות נגעו במצבים רלוונטיים לחייהם".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר