המגשרים הצעירים של "מעלות משולם"
המגשרים הצעירים של "מעלות משולם"

תלמידי בית הספר "מעלות משולם" עושים גשר

תלמידי כיתות ד'-ה' בבית הספר מעלות משולם עברו קורס גישור ייחודי שנבנה במיוחד עבורם על ידי מרכז הגישור העירוני

פורסם בתאריך: 22.1.18 14:46

-->

בבית הספר מעלות משולם הוכשרו 18 מגשרים חדשים, תלמידי כיתות ד'-ה'. בטקס חגיגי בהשתתפות הורים, נציגי עירייה ותלמידים, הוענקו למגשרים תעודות חתומות בידי ראש העיר רחמים מלול. מעתה, המגשרים החדשים יסייעו לתלמידים בבית הספר לפתור סכסוכים וקונפליקטים אליהם נקלעו.

מנהל מעלות משולם, מאיר אמויאל: "אנו שמחים להיות בין בתי ספר הוותיקים בעיר בהם פועלת תכנית הגישור, ושמחים על כך שהילדים שותפים בתהליך של פתרון קונפליקטים. אנו תקווה ואמונה שהתלמידים יגדלו להיות אנשים שיודעים להתפשר. יישר כוח למרכז הגישור בניהולה של אביבה חלבי, לאביגיל דורה שלימדה את הקורס ולשרה גוטליב יועצת בית הספר שתוביל את תכנית הגישור".

התלמידים שהשתתפו בקורס למדו את מהות ההליך ויתרונותיו. בעזרת הקשבה, שיקוף, אמפתיה, זיהוי צרכים ומיפוי נושאים, יצליחו המגשרים לשפר את האווירה בבית הספר. לדבריהם, הם כבר מיישמים את הנלמד בחייהם האישיים, במשפחה ובין חברים. התלמידים אף חתמו על אמנת המגשרים, בה התחייבו לגשר בצורה הוגנת, מכבדת וניטרלית, וכן לשמור על סודיות.

מנהלת מרכז הגישור העירוני, אביבה חלבי: "אני קוראת לבתי ספר נוספים להצטרף לפרויקט, שהוא חינוכי ממעלה ראשונה. קורס הגישור לילדים ונוער מקנה להם כישורי חיים נדרשים להתמודדות עם מחלוקות וקונפליקטים״.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר