גן תרשיש
גן תרשיש

הורים לילדי גן תרשיש דורשים שינוי

גן העירייה שנמצא ברחוב הפועל הצעיר נפרץ זו הפעם השלישית בתקופה האחרונה, ובכל התפרצות שכזו נגרמים לו נזקים כבדים

פורסם בתאריך: 19.1.18 12:03

-->

הורים לילדי גן תרשיש שבשכונת אושיות ברחובות, פנו ביום שני השבוע לראש העיר ודרשו לקבל יחס הולם, מאחר ולטענתם הם מרגישים כאזרחים סוג ב'. פנייתם של ההורים הגיעה לאחר שגן העירייה שנמצא ברחוב הפועל הצעיר נפרץ זו הפעם השלישית בתקופה האחרונה, ובכל התפרצות שכזו נגרמים לגן נזקים כבדים. זאת בנוסף לעובדה כי הגן ממוקם במבנה ישן ורעוע.

גן תרשיש

גן תרשיש

 

במכתבם למלול ציינו ההורים: "אנו, הורי הגן וחברי ועד השכונה, מבקשים יחס הוגן לילדינו. לא ייתכן שילדינו יימצאו במבנה כל כך מוזנח ורעוע, לא יתכן שציוד הגן ישן ואינו מוחלף, שאין חצר סבירה כפי שמחדשים גנים אחרים, אין פחונים, בגדרות ישנה יוטה קרועה ואין מצלמות אבטחה. ב-14 בחודש, יום ראשון, הגן נפרץ בפעם השלישית השנה ונגנב מתוכו ציוד רב. אנו מוחים על ההתנהלות והיחס המזלזל בגן ומבקשים שינוי".

את המכתב סיימו ההורים בכך שאם לא יחול שינוי הם יקיימו "רעש ציבורי גדול בשכונה ובעיר בכלל".

גן תרשיש

גן תרשיש

 

אחת האימהות הוסיפה השבוע: "עצוב שבשנת 2018 הילד שלי צריך להרגיש שהוא במסגרת חינוכית של איזה כפר נידח. זה מבנה שמבייש כל אדם באשר הוא. אנחנו לא מבקשים קירות מזהב, אלא רוצים בסך הכל שילדנו ילמדו במסגרת חינוכית ראויה ומכבדת. ההורים בקשר טוב אחד עם השני והאמת שהכרנו יותר רק בגל המצוקה הקולקטיבית שכולנו שרויים בה. זה עצוב שכך הכרנו, אבל זו המציאות. אני מאוד מקווה שראש העיר יתחשב ויעשה משהו, ושלא נצטרך לצאת מהשכונה ולהפגין כי כבר הגיעו מים עד נפש".

מהעירייה נמסר: "הגן באושיות עבר שיפוץ כללי לפני כשנתיים, שכלל ריצוף קרמיקות, שיפוץ שירותים, החלפת מטבח וצביעה כללית. נושא הפיתוח החיצוני בתכנון להמשך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר