מתמטיקה צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

נחשפו ציוני הבגרות של התיכונים ברחובות

מה הציון הממוצע בתיכון שלכם בכל מקצוע בגרות? ומה הציון בתיכונים המקבילים ברחובות ובערים אחרות? כל הנתונים בכתבה שלפניכם

פורסם בתאריך: 3.1.18 20:36

-->

בעקבות עתירת התנועה לחופש המידע נגד משרד החינוך, העביר היום (ד') משרד החינוך בפעם הראשונה את ציוני הבגרות של כלל מקצועות הלימוד בכלל בתי הספר בישראל.

הטבלה המצורפת כוללת את ציוני בחינות הבגרות במקצועות השונים בין השנים 2013-2016, לפי תיכונים בעיר רחובות ובכלל הערים בישראל. כך למשל תוכלו לראות מה היה ממוצע הבגרות בבית הספר שבו לומדים ילדיכם בכימיה, ספרות, לשון, אזרחות, היסטוריה, ביולוגיה, ועוד, ואף להשוות אותו לבתי ספר אחרים בעיר ובסביבה. זאת בניגוד לפרסומי "התמונה החינוכית" של משרד החינוך שהעניקה מבט על הזכאות לבגרות וציונים במקצועות בודדים בלבד.

רשימת ציוני הבגרות של רחובות בלבד בין השנים 2013-2016

רשימת ציוני הבגרות המלאה בין השנים 2013-2016

ציון ממוצע במתמטיקה בשנת 2016 ברחובות על פי בתי ספר

ציון ממוצע במתמטיקה בשנת 2016 ברחובות על פי בתי ספר

 

ציון ממוצע באנגלית בשנת 2016 ברחובות על פי בתי ספר

ציון ממוצע באנגלית בשנת 2016 ברחובות על פי בתי ספר

עו"ד נירית בלייר, מנכ"לית התנועה לחופש המידע: "פרסום ציוני הבגרות בכל בתי הספר במדינה הוא הישג מדהים לחופש המידע ומערכת החינוך גם יחד. במערכת חינוך ממלכתית להורים ולתלמידים כמעט ואין אוטונומיה ויכולת החלטה שהן עקרונות בסיסיים במדינה דמוקרטית. במצב דברים כזה ציוני הבגרות שפורסמו על בעקבות עתירת התנועה לחופש המידע שיוצגה בהתנדבות ע״י עו״ד גיא דיין וכן ציוני המיצ״ב שפורסמו גם הם בעקבות עתירת התנועה, הם כלי קריטי בידי ציבור ההורים והתלמידים. מידע כזה מסיר באחת את העמימות ומפסיק את השמועות בדבר הישגיהם של בתי הספר והופך את התמונה לברורה ובהירה. אלה הם נתונים שיגבירו את יכולת ההחלטה של ההורים בבחירת החינוך המתאים להם ולילדיהם ויסייעו להם לדרוש מבתי הספר חינוך מיטבי. שיח נוסף המתאפשר בעקבות פרסום הנתונים הוא על חשיבותן והמהות מאחורי בחינות הבגרות. בכל מקרה שקיפות בנתונים היא הכרחית ואין לנו ספק שרק תועיל לחינוך ילדינו".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר