רחמים מלול נואם בפני תלמידי כיתות ז'
רחמים מלול נואם בפני תלמידי כיתות ז'

מסע המורשת של ילדי רחובות

1,650 תלמידי כיתות ז' מרחובות השתתפו בסיור בירושלים לרגל סיום שנת בר המצווה

פורסם בתאריך: 11.6.17 11:29

-->

ביום רביעי בשבוע שעבר יצאו 1,650 נערים ונערות מכיתות ז' מכל חטיבות הביניים ברחובות למסע מורשת במחוזות העיר העתיקה בירושלים ולטקס שנערך במיני ישראל במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, מנהלים, מורים וצוות אגף החינוך בעירייה.

במסגרת האירוע, שנערך בהפקת החברה העירונית לתרבות רחובות, קיבלה כל אחת מחטיבות הביניים בעיר חולצה בצבע אחר, עליה הכיתוב "רחובותים בירושלים" והעיר ירושלים נצבעה בשלל צבעים. התלמידים ביקרו ברובע היהודי, במנהרות הכותל, בשרשרת הדורות, טיילו על החומות ואף הגיעו להטמין פתק בכותל המערבי. בסיום המסלולים הגיעו כולם לסיור ולטקס עירוני מרגש במיני ישראל.

רחמים מלול אמר לבני ובנות המצווה: "חגיגת הגיעכם לגיל המצוות התאחדה השנה עם החגיגות לאיחוד העיר ירושלים לפני 50 שנה. סיירתם וטיילתם בעיר הקודש הנצחית של עם ישראל וביקרתם באתרים היסטוריים המספרים את מורשת עמנו. אתם מהווים חוליה בשרשרת הדורות של עם ישראל והיום בהגיעכם לגיל החשוב של עולי המצוות, זכרו תמיד לצעוד בנתיבים ראויים, לשאוף תמיד למעלה, לעלות בסולם ההישגים הלימודיים והערכיים ולגדול לתפארת משפחותיכם היקרות ולתפארת העם והמדינה. מזל טוב, עלו והצליחו".

זהר בלום: "האירוע הפך זה מכבר למסורת וזוכה להצלחה גדולה. אני רואה באירוע זה שליחות המחברת את הילדים לזהותם הישראלית ולמסורת היהודית. זהו סיפוק מאד גדול לשמוע את תגובות הנערים והנערות שהשתתפו בסיור בשנים עברו ומתארים אותו כחוויה שתישאר עימם לשנים רבות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר