זהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
זהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

זוהר בלום: "בכל 360 גני הילדים ברחובות יותקנו מתקני סינון למים"

אחרי שהוכרזה מהפכת הדשא הסינטטי בגנים, מחזיק תיק החינוך ברחובות מבטיח שגם מהפכת המים המסוננים כבר בעיצומה

פורסם בתאריך: 25.10.17 07:49

-->

בימים האחרונים סב שנכדו לומד בגן מזמור ברחובות העלה טענות קשות כנגד התנאים השוררים בגן. בין היתר טען הסב כי ההורים נאלצים לקיים תורנות להבאת שישיות מי שתיה מאחר ומהברזים יוצאים מים בטעם חלודה. עוד טען הסב כי בחלל הגן ריח של ביוב העולה על גדותיו וכי הילדים כלואים בחדרי הגן למשך כל היום משום שאין חצר משחקים. את מירב הטענות מפנה הסב כלפי מחזיק תיק החינוך בעירייה, זוהר בלום, אלא שהטענות נתקלו בחומת התנגדות דווקא מצד הורים שמביעים אמון בבלום ואומרים: "מדובר במהלך פוליטי שנועד להשמיץ את בלום לקראת שנת הבחירות. הטענות הועלו לפני שנבדקו והן אינן נכונות".

אחר האימהות מסבירה: "יש חצר, היא אמנם לא מוצלת, אבל היא מאוד יפה ויש בה דשא חדש. בהחלט אפשר לצאת לשחק בה. אני יודעת שזהר בלום כבר התחיל לטפל בשבוע שעבר בביוב ופיקח על העבודות בעצמו. ועד הגנים העירוני העביר את דבר התקלות לזוהר ונענו באופן מיידי. אנחנו בטוחים שהכול יטופל בהקדם".

זוהר בלום עצמו הגיב: "הגן הזה לא אמור היה להיפתח. פתחנו צהרון ל-10 ילדים והעירייה מסבסדת את היתרה. זאת למען נוחיות הילדים שהיו מפוזרים בכל רחבי העיר. החלטנו על פתיחתו רק ב-20 באוגוסט וזאת בידיעה שלא הכול יהיה מאה אחוז בראשון בספטמבר. למתקני חצר למשל, לוקח יותר זמן להגיע מפני שהם מגיעים מחו"ל. אמרו שיש בעיה של ביוב ומייד הגענו, פתחנו את הביובים, ניקינו ושטפנו. בבוקר כבר לא היה ריח של ביוב. לא הכול יכול להיות מייד מאה אחוז אבל זה בתהליך. בל נשכח שאנו עובדים עם קבלנים שלפעמים מבטיחים, אבל לא תמיד עומדים בלוח הזמנים. עם זאת הם תחת פיקוח. בסוף הכול יצא אל הפועל. היום מאוד קל להשמיץ, זו הקלות של הפייסבוק. אנחנו בודקים כל תקלה שמדווחת ומטפלים בה".

בתוך כך, מחזיק תיק החינוך מצהיר כי מהפכת הדשא הסינטטי היא לא סוף פסוק בשדרוג גני הילדים בעיר ואומר: "בכל 360 גני הילדים ברחובות יותקנו מתקני סינון למים. אנו עובדים על כך ארבעה ימים וכבר התקינו כ-40 מתקני סינון".

זוהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

זוהר בלום (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר