עוגות הביסקוויטים שהבכינו תלמידי ברנקו וייס, למשפחתו של נמרוד כהן שחטוף בעזה צילום דוברות העירייה
עוגות הביסקוויטים שהבכינו תלמידי ברנקו וייס, למשפחתו של נמרוד כהן שחטוף בעזה צילום דוברות העירייה

העוגה האהובה עליו: כך ריגשו תלמידי ברנקו וייס את אמו של נמרוד כהן

"אני מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות ואנחנו מדמיינים שנמרוד חוזר הביתה ויושב לאכול בסלון את עוגת הביסקוויטים", אמרה ויקי כהן שהתארחה לבוקר מרגש בברנקו וייס

פורסם בתאריך: 10.6.24 08:41

-->

אופים מתוך געגוע: תלמידי ברנקו וייס ברחובות אירחו אתמול (ראשון) את ויקי כהן, אמו של החייל החטוף נמרוד כהן, והכינו את העוגה האהובה עליו לקראת חג שבועות.

ויקי, אמו של נמרוד השבוי בעזה כבר למעלה מ-245 ימים, שיתפה בשבוע שעבר את המתכון לעוגת הביסקוויטים האהובה על נמרוד, אותה מכינים בני המשפחה בכל שנה.

ביקור משפחתו של נמרוד כהן בברנקו וייס, צילום דוברות העירייה

ביקור משפחתו של נמרוד כהן בברנקו וייס, צילום דוברות העירייה

מינהל החינוך בעיריית רחובות ביוזמה משותפת עם מנהל בית הספר ברנקו וייס, צחי וילנר, ותלמידות ותלמידי מגמת קונדיטוריה בבית הספר, החליטו להפתיע את ויקי והזמינו אותה לבוקר מיוחד ומרגש בבית הספר.

אתמול, ראשון (9.6), הגיעה ויקי לבקר בבית הספר ושם המתינו לה תלמידי מגמת קונדיטוריה עם עוגות ביסקוויטים מיוחדות, מקושטות ומעוצבות, שהכינו כמחווה לעוגה האהובה על נמרוד בחג השבועות. התלמידים והמורה זהבה עזרא, תכננו במשך שבוע ימים את העוגות אותן יכינו לקראת בואה של ויקי, והבוקר השלימו את ההכנות של 7 עוגות עליהן התנוססו מסרים של תקווה לחזרתו של נמרוד הביתה בריא ושלם. לבוקר המרגש בבית הספר הגיע ראש העירייה מתן דיל יחד עם ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן, מנהלת המח' לחינוך על יסודי רחל בן יצחק ומנהלת מטה משפחות החטופים ברחובות יעל כהן. במהלך הטקס המרגש שהתקיים הבוקר בבית הספר, הקדיש לנמרוד תלמיד כיתה י"א, ליאם אוחנה את השיר "אהובי" של אבי אבורומי.

תלמידות ברנקו וייס עם העוגות, צילום דוברות העירייה

תלמידות ברנקו וייס עם העוגות, צילום דוברות העירייה

ויקי סיפרה לתלמידות ותלמידי בית הספר על נמרוד, שהוא אדם מופנם, צנוע ושקט שאוהב לשחק בקובייה הונגרית וסיפרה על הפעם האחרונה שבני המשפחה דיברו איתו: "ביום שישי בערב, 6.10 הייתה השיחה האחרונה שלנו עם נמרוד. למחרת הוא נלחם ליד קיבוץ נירים, הטנק שלו עלה באש והוא נחטף יחד עם חבריו הלוחמים לעזה. אני מאמינה שמחשבה יוצרת מציאות ואנחנו מדמיינים שנמרוד חוזר אלינו הביתה, יושב לאכול בסלון את עוגת הביסקוויטים ואנחנו מספרים לו הכל".

תלמידות ותלמידי מגמת הקונדיטוריה בבית הספר ששמחו והתרגשו לקחת חלק בבוקר המרגש ואפו את העוגות הם: הודיה יחיאל, שיר עני, שנהב כהן, בוגי מחקמוב, ליאם אוחנה, יעל שריד, שירה טורלבה, דניאלה אסצ'נק ולידור מורדכייב.

ראש העירייה דיל אמר: "מודעות, מחשבה וגעגוע יוצרים מציאות. החיילים שלנו עושים את המשימה בחזית ואנחנו עושים את המשימה שלנו בעורף. יחד נמשיך לחשוב, לקוות, להתפלל ולייחל לחזרתו של נמרוד וכל החטופות והחטופים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר