קרית החינוך אורט, פעילות למען החטופים, צילום דוברות העירייה
קרית החינוך אורט, פעילות למען החטופים, צילום דוברות העירייה

מזדהים עם החטופות והחטופים: בבתי הספר קיימו מעגלי שיח ופעילויות נוספות

הלימודים בתיכונים ברחובות הופסקו לשעתיים לצורך פעילות בנושא החטופות והחטופים וכדי לאפשר לתלמידים להביע את רגשותיהם

פורסם בתאריך: 28.5.24 09:32

-->

עוצרים את הלימודים למען החטופים: שגרת הלימודים בתיכונים ברחובות נעצרה אתמול בבוקר (שני) למשך שעתיים והוקדשה לשיח משותף בנושא החטופות והחטופים שנמצאים בשבי בעזה.

מאז השבת של ה-7.10.23 עברו 235 ימים בהם מוחזקים בעזה נשים וגברים, קשישים וילדים, וביניהם גם נמרוד כהן, תושב העיר רחובות שנחטף לרצועת עזה מקיבוץ נירים. מאז אותה השבת משפחתו לא קיבלה ממנו סימן חיים והם פועלים בכל דרך אפשרית כדי להחזירו הביתה.

מטה משפחות החטופים הארצי יצא ביוזמה מיוחדת שנועדה להצדיע לערבות הדדית הישראלית ולהעלות את המודעות לחטופות והחטופים שעדיין נמצאים בשבי חמאס בעזה.

מטה משפחות החטופים ברחובות פנה אל ראש העירייה, מתן דיל, כדי לממש את היוזמה גם בבתי הספר התיכונים בעיר. דיל בירך על היוזמה ושלח מכתב בנושא לכל בתי הספר התיכונים בעיר ובו הנחה את המנהלות והמנהלים להקדיש שעתיים לנושא, בהן התלמידות והתלמידים יוכלו לחלוק את דעותיהם ורגשותיהם.

אתמול, שני (27.5) בשעה 09:00, נעצרה שגרת הלימודים בבתי הספר התיכוניים והתלמידות והתלמידים קיימו מעגלי שיח ופעילות להעלאת המודעות לנושא. התלמידות והתלמידים שיתפו את דעותיהם בפעילות המשותפת שהתקיימה בבתי הספר השונים בעיר ונועדה לאפשר להם להביע את הרגשות בנושא מורכב זה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר