ראש העירייה מתן דיל עם הסטודנטים שקיבלו מלגות, צילום עיריית רחובות
ראש העירייה מתן דיל עם הסטודנטים שקיבלו מלגות, צילום עיריית רחובות

ממיניאפוליס לרחובות: סטודנטים מהעיר קיבלו השבוע מלגות

את המלגות, תרומת קרן ע"ש אמה גילברט, העניקה שותפות "ביחד" של עיריית רחובות והקהילה היהודית במיניאפוליס עם הסוכנות היהודית

פורסם בתאריך: 2.5.24 08:19

-->

שותפות "ביחד" של עיריית רחובות והקהילה היהודית במיניאפוליס עם הסוכנות היהודית, העניקה השבוע 9 מילגות, ל-9 סטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר. המלגות הן תרומת קרן ע"ש אמה גילברט. אירוע חלוקת המלגות התקיים בנוכחות ראש העירייה מתן דיל ובכירי השותפות בין הערים רחובות ומיניאפוליס.

קרן אמה גילברט שייכת לפדרציית מיניאפוליס, הקהילה היהודית ה"שותפה" של רחובות באמצעות שותפות "ביחד" של הסוכנות היהודית. בשנים האחרונות הקרן מחלקת מלגות לסטודנטים וסטודנטיות תושבי רחובות, שנבחרים להשתתף בתכנית מיוחדת שנועדה לחזק את הקשר בין מדינת ישראל לקהילות היהודיות בארה"ב.

בשלישי בערב הגיעו הסטודנטים ללשכת ראש העירייה כדי לשתף אותו בעשייה שלהם במסגרת התכנית ובתום הפגישה קיבלו את מלגת הלימודים. הסטודנטים הצעירים שהשתתפו בתכנית מגיעים מעולמות תוכן שונים, ולומדים באוניברסיטאות ובמכללות ברחבי הארץ נושאים שונים כמו רפואה, אומנות, מדעים, תזונה ועוד.

במסגרת תכנית המלגות ע"ש אמה גילברט, הסטודנטים יזמו יחד פרויקט משותף – "סטודנט.ית על הבר". מדובר בסדרת הרצאות מיוחדת במסגרתה רקמו שיתופי פעולה עם כמה ברים ברחבי העיר והעלו בהם ערבי הרצאות בנושאים שונים כמו: סטוריטלינג, התנהלות כלכלית נכונה ועוד. במפגש שהתקיים אמש עם ראש העירייה, הסטודנטים סיפרו כיצד השתתפותם בתכנית העשירה את ארגז הכלים האישי והמקצועי שלהם ואף הכירה להם לעומק את העיר רחובות ואת הקהילה יהודית בארצות הברית.

ראש העירייה אמר לסטודנטיות והסטודנטים: "אחד הנושאים החשובים לי ביותר הוא השקעה בדור הצעיר כי אני מאמין שככל שנשקיע יותר בדור הצעיר כך נוכל לייצר חברה טובה ובריאה יותר. שמחתי לשמוע על החוויות שלכם מהעבודה המשותפת בתכנית ואת העשייה שהובלתם למען תושבי העיר. עיריית רחובות תמשיך להוביל יחד עם קהילת מיניאפוליס את שיתוף הפעולה המיוחד הזה, המחזק את הקשר בין הערים וגם את הקשר בין מדינת ישראל ליהדות ארה"ב".

במסגרת השותפות עם קהילת מיניאפוליס קיימים פרויקטים רבים נוספים לטובת תושבי רחובות ומיניאפוליס: שותפות בין בתי ספר יסודיים, משלחות סטודנטים, משלחות בני נוער, משלחות מחוקקים מארה"ב שמגיעות לכאן לצורכי הסברה, סיוע לחיילים בודדים, מועדון הספר הטוב, תרומות לפרויקטים שונים בעיר ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר