כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

שיעור הזכאים לבגרות ברחובות לשנת תשפ"ב: 88.7 אחוז

למרות הקשיים של שנת הקורונה, רחובות שמרה בתשפ"ב על שיעור זכאות גבוה לבגרות, הזהה לשיעור הזכאות לבגרות בשנה שקדמה לה (תשפ"א). בשיעור הזכאים לבגרות 5 יח"ל באנגלית נרשמה עלייה, ואילו בשיעור הזכאים לבגרות 5 יח"ל במתמטיקה נרשמה יציבות. שלושה בתי ספר בעיר רשמו 100 אחוז זכאות לבגרות

פורסם בתאריך: 13.9.23 11:10

-->

גם בשנת קורונה תלמידי רחובות שומרים על שיעור זכאות גבוה. משרד החינוך פרסם השבוע את נתוני הזכאות לבגרות לשנת תשפ"ב (2022-2021), שנה שבה התלמידים למדו בתנאי קורונה – בידוד, למידה מרחוק ולמידה פרונטלית לסירוגין ובהתאם להנחיות. למרות זאת, נתוני הזכאות לבגרות מוכיחים, כי תלמידי העיר שומרים על יציבות, ושיעור הזכאות לבגרות הוא על 88.7 אחוז, נתון זהה לשיעור הזכאות לבגרות של שנה תשפ"א.

תלמידי רחובות רשמו עלייה עקבית בזכאות לבגרות 5 יח"ל באנגלית: 59.7 אחוז מהתלמידים זכאים לבגרות באנגלית ברמה של 5 יחידות, בעוד שבשנת תשפ"א היו זכאים רק 56.7 אחוז – נתון זה משקף עלייה של 3 אחוז בשיעור הזכאות לבגרות ב-5 יחידות אנגלית ומציג כי כ-60 אחוז מהתלמידים בעיר למדו ברמת 5 יחידות לבגרות באנגלית.

במתמטיקה נרשמה יציבות, כאשר-23.3 אחוז מהתלמידים ניגשו לבגרות 5 יח"ל, לעומת 23.1 אחוז בשנת תשפ"א.משמעות נתון זה היא שכרבע מהתלמידים ברחובות ניגשו לבגרות ברמת 5 יחידות במתמטיקה.

 

 

בשנות התיכון תלמידי העיר משתתפים בפרויקט התנדבות בקהילה. התלמידים בוחרים להתנדב במקום ובתחום הקרוב לליבם, ובכך הופכים לאזרחים מעורבים יותר התורמים מהזמן ומהיכולות שלהם למען החברה. גם בתקופת הקורונה בחרו תלמידי העיר להתנדב ולתרום לקהילה ו-42 אחוז מהם קיבלו תעודת בגרות חברתית מצטיינת – עלייה 6 אחוז של משנת תשפ"א (אז זכו לתעודה רק 36 אחוז). תעודת בגרות חברתית מצטיינת היא בעלת ערך גם במכלול שיקולי השיבוץ לצה"ל בטרם הגיוס.

תלמידי רחובות שמרו על יציבות גם בזכאות לבגרות מצטיינת – 16 אחוז, בדומה לשנת תשפ"א, ושיעור הנשירה בעיר עומד על פחות מ-1 אחוז.

בתי הספר המובילים באחוז הזכאות לבגרות הם רון ארד, אורט וישיבת בני עקיבא הדרום, המציגים נתון של 100 אחוז זכאות לבגרות, אחריהם אמי"ת הלל עם 98 אחוז, ומיד אחר כך קריית החינוך קציר עם 97.5 אחוז זכאות לבגרות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר