מתנדבים בכיתה ברחובות, צילום דוברות העירייה
מתנדבים בכיתה ברחובות, צילום דוברות העירייה

"ההתנדבות עם התלמידים מביאה לתחושת סיפוק עצומה"

עם סיום שנת הלימודים ולקראת שנת הלימודים הבאה, עמותת ידיד לחינוך מגייסת גמלאים שיסייעו בהתנדבות לתלמידים בעיר בלימודי הליבה. התכנית פועלת בעשרות בתי ספר ברחובות

פורסם בתאריך: 27.6.23 11:06

-->

עם סיום שנת הלימודים, מינהל החינוך בעיריית רחובות ועמותת ידיד לחינוך קוראים לגמלאיות וגמלאי העיר רחובות להתנדב למען דור העתיד, זאת לקראת שנת הלימודים הבאה.

למעלה מעשור שעמותת ידיד לחינוך מחברת בין ניסיון החיים והלב הגדול של הגמלאים והגמלאיות ובין צרכי מערכת החינוך. העמותה, הפועלת בכל רחבי הארץ, מפעילה עשרות מתנדבים בכ-33 בתי ספר ברחובות. המתנדבות והמתנדבים, כולם גמלאים, מתנדבים בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים וגם בתיכונים, ועוזרים לתלמידים וגם לצוותי ההוראה בבתי הספר.

הגמלאים המשתתפים בתכנית ההתנדבות של 'ידיד לחינוך', מסייעים לתלמידים בלימודי הליבה, קשובים להם ומשמשים כאוזן קשבת וכתף תומכת במישור הרגשי והחברתי. הגמלאים מביאים עימם ניסיון חיים עשיר, סבלנות, ראש חושב ולב רחב, שהתלמידים וגם צוותי ההוראה במוסדות החינוך זקוקים לו.

זאב שני, תושב העיר, בן 75 ומתנדב בשנים האחרונות בעמותת ידיד לחינוך, מספר: "ההתנדבות עם התלמידים מביאה לתחושת סיפוק עצומה. כשאני מסתכל על מבט נוצץ של ילד שהצליח ללמוד משהו חדש, אני מבין עד כמה ההתנדבות שלי חשובה עבורם. אני מרגיש שכדי לשמור על המדינה המיוחדת שהקמנו, עלינו לתת את המקסימום לילדי דור העתיד. באופן אישי חשוב לי לחזק אוכלוסיות מוחלשות ולתת לתלמידים תשומת הלב כדי שיוכלו להגיע להישגים הטובים ביותר שהם מסוגלים".

ד"ר אדריאנה כץ, גמלאית המתנדבת עם תלמידי העיר רחובות, היא מדענית סגל במכון ויצמן. אדריאנה מובילה מיזם מדעי טכנולוגי בחטיבות ובתיכונים. היא משתפת: "אני ועוד צוות של מדענים ומהנדסים חושפים את הילדים למדע וטכנולוגיה מתוך מטרה לסקרן, להלהיב ולחשוף אותם לנושאים שלא תמיד למורים יש זמן להקדיש להם בכיתות. בזמן ההתנדבות שלנו עם התלמידים אנחנו תומכים בתלמידים ופותחים להם צוהר למדע, מעודדים אותם להתנסות ולהאמין בעצמם. פרויקט ההתנדבות הבין דורי הזה עושה טוב לתלמידים המצליחים להגיע להישגים ולא פחות לגמלאים שמרגישים שהעשייה והתרומה היא מאוד משמעותית עבור התלמידים הצעירים".

גמלאים וגמלאיות ברחובות המעוניינים להתנדב ולהצטרף לידיד לחינוך של רחובות מוזמנים ליצור קשר עם רכזת ידיד לחינוך, מירי רגירר בנייד: 050-6911515

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר