התלמידים מרחובות שהשתתפו בתחרות הרובוטיקה הארצית, צילום דוברות העירייה
התלמידים מרחובות שהשתתפו בתחרות הרובוטיקה הארצית, צילום דוברות העירייה

תלמידי אמי"ת המר זכו במקום הראשון בביצועי רובוט בגמר התחרות הארצית

הקבוצה מאמי"ת המר זכתה גם במקום שלישי בפרס תכנון הרובוט הטוב ביותר. את רחובות ייצגו בתחרות הגמר קבוצות משלושה בתי ספר

פורסם בתאריך: 26.2.23 10:45

-->

כבוד: תלמידי קרית החינוך אמי"ת המר רחובות זכו בשני פרסים בתחרות הרובוטיקה הארצית שהתקיימה בשבוע שעבר בפארק פרס בחולון. בתחרות השתתפו 76 קבוצות תלמידים מכל רחבי הארץ, ביניהן שלוש קבוצות מרחובות. תלמידי אמי"ת המר זכו במקום הראשון בביצועי הרובוט ובמקום שלישי בפרס תכנון הרובוט הטוב ביותר.

תחרות הרובוטיקה FLL (FIRST LEGO League) חושפת ילדים נוער למדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM) באמצעות למידה מעשית, מהנה, ומרגשת. המשתתפים צוברים ניסיון בפתרון בעיות בעולם האמיתי באמצעות תכנית רובוטיקה עולמית, המסייעת לתלמידים ולמורים של ימינו לבנות עתיד טוב יותר יחד. את רחובות ייצגו בתחרות הגמר שלוש קבוצות מבתי הספר אמי"ת המר, אמי"ת עמיחי, וקרית החינוך קציר (קציר א + קציר ב).

714d31c6-52cc-נציגי קרית החינוך אמי"ת המר שזכו בפרסים באליפות הרובוטיקה הארצית צילום דוברות העירייה-ab8a-443210a0635c

נציגי קרית החינוך אמי"ת המר שזכו בפרסים באליפות הרובוטיקה הארצית צילום דוברות העירייה

קריית החינוך אמי"ת המר, בהובלת רכז המצוינות אסף סירי המנטור מתן טולדו, זכתה כאמור בשני פרסים מכובדים: מקום הראשון בפרס ביצועי הרובוט – תלמידי המר צברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר בביצוע המשימות של הרובוט, סה"כ 395 נקודות מתוך 410 נקודות. מקום שלישי בפרס תכנון הרובוט הטוב ביותר.

 

במהלך השבועיים האחרונים, מאז תחרות חצי הגמר, עבדו התלמידים במרץ על שיפורים ושדרוגים של כל הפרמטרים ברובוט. התלמידים חיזקו ושימרו את הנקודות החזקות של הקבוצה ושיפרו את הנקודות שבהן לא קיבלו את מירב הנקודות בתחרות האזורית. את קבוצות ה- FLL בעיר מובילים מורים מצטיינים למדעים, מנטורים בוגרי התוכנית ומנטורים מעולם ההנדסה וההייטק: אסף סירי ומתן טולדו באמי"ת המר, יעל גולדמן ועפר מוסנזון בקרית החינוך למדעים, שחר גל ועמית בוגוסלבסקי  בקרית החינוך קציר ויעקב שמעוני באמי"ת עמיחי. את תחום הטכנולוגיה והמצוינות העירונית בכל בתי הספר בעיר מובילה שרית זלצמן.

ראש העיר, רחמים מלול: "תלמידי רחובות מובילים גם בתחרויות ארציות ואנו גאים בכל התלמידים על עצם ההשתתפות, היוזמה והניסיון. אני מברך את התלמידים היקרים של קריית החינוך אמי"ת המר על העבודה הקשה, ההשקעה וההישג- יישר כוח".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "לפני כשבועיים בירכתי את התלמידים שעלו לגמר וידעתי שגם בגמר התלמידים שלנו יצליחו להגיע להישגים מרשימים. אנו גאים בתלמידים שהשתתפו בתחרות, הפגינו יצירתיות וקטפו פרסים".

ראש מינהל החינוך, אפרת צוקרמן: "מערכת החינוך העירונית מקדמת סקרנות, מצוינות והישגיות לצד עבודה בצוות וחברות. אני מברכת את כל התלמידים שהשתתפו בתחרות והגיעו להישגים. אנחנו שמחים וגאים לראות אתכם מגיעים להישגים בעבודת צוות משותפת".

שרית זלצמן, רכזת טכנולוגיה ומצוינות עירונית המרכזת ומפעילה את התוכנית זו השנה השביעית: "ההשתתפות בקבוצות ה- FLL מקנה לתלמידינו יכולות שייקחו איתם לחיים. התוכנית מאפשרת לתלמידים להתנסות באתגרים מדעים וטכנולוגים המעצימים ומחזקים את ההתפתחות אישית של כל תלמיד ותלמידה השותפים לפרויקט. אני מזמינה את תלמידות ותלמידי חטיבות הביניים להשתתף בתוכנית בעונה הבאה כדי שיוכלו להיות שותפים לחוויה מעצימה, למידה משמעותית ורכישת כלים ומיומנויות שיעזרו להם בעתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר