הגימלאי יורם גלזר עם תלמידי בי"ס קציר. צילום: דוברות עירייה
הגימלאי יורם גלזר עם תלמידי בי"ס קציר. צילום: דוברות עירייה

מרחיבים את הפרויקט: בעמותת ידיד לחינוך מחפשים גמלאים נוספים להתנדבות בבתי ספר

בעמותה מציינים כי קיים מגוון רחב של תחומי פעילות בהם ניתן להתנדב, ביניהם עזרה במקצועות הליבה, טיפוח גינות בבתי הספר, חידוש והקמת ספריות, העברת הרצאות בתחומי המדעים והטכנולוגיה ועוד

פורסם בתאריך: 3.2.23 11:45

-->

כ-120 גמלאים וגמלאיות מתנדבים השנה במוסדות חינוך ברחבי העיר, כאשר כל אחת ואחד מהם בוחרים להתנדב בתחום הקרוב לליבם. הפרויקט נעשה על ידי עמותת ידיד לחינוך בשיתוף מינהל החינוך בעיריית רחובות, ומשלב גימלאים מתנדבים במוסדות החינוך בעיר.

עתה מחפשים בעמותה מתנדבים נוספים במטרה להרחיב את הפרויקט. בעמותה מציינים כי עבור כל אחד מהמתנדבים נתפרת חליפה מותאמת אישית, בהתאם לצרכים שלו ולהעדפות של מוסד החינוך.

 

 

עוד מציינים בעמותה כי קיים מגוון רחב של תחומי פעילות בהם ניתן להתנדב. חלק מהאפשרויות הן: עזרה לתלמידים במקצועות הליבה, טיפוח גינות בבתי הספר, חידוש והקמת ספריות, סיוע במרכז להכנת תלמידים לקראת העלייה לתיכון הפועל בחטיבת הביניים אורט, העברת הרצאות בתחומי המדעים והטכנולוגיה לכיתות ו' ולקבוצת "מדעניות העתיד", הכנה לאולימפיאדת החלל ועוד ועוד.

גמלאים וגמלאיות המעוניינים להצטרף למערך המתנדבים במוסדות החינוך מוזמנים ליצור קשר עם רכזת המתנדבים של 'ידיד לחינוך', מירי רגירר, בטל' 050-6911515.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר