משתתפי אליפות הסטארט אפ ברחובות ב-2021, צילום דוברות העירייה
משתתפי אליפות הסטארט אפ ברחובות ב-2021, צילום דוברות העירייה

יוצאת לדרך אליפות הסטארט אפ לבני נוער ברחובות: פרסים של עשרות אלפי שקלים

ערב חשיפה לתחרות יתקיים השבוע. שרית זלצמן, רכזת טכנולוגיה ומצוינות עירונית: "תחרות ה- Startcup מאפשרת יזמות והעצמה אישית, תוך רכישת כלים ומיומנויות המאפשרים הכרות עם עולם הסטארט אפ"

פורסם בתאריך: 10.1.23 09:58

-->

מינהל החינוך בעיריית רחובות מזמין את בני הנוער (כיתות ט׳-יב׳) להשתתף באליפות הסטארט אפ cup לנוער, עם הדרכה צמודה. מחר (רביעי) ה-11.1, יתקיים ערב חשיפה מיוחד לתלמידים ותלמידות, בין השעות 15:30-18:00 באשכול פיס רחובות, חנה אברך 25. להרשמה לערב החשיפה>> https://startcup.education.gov.il/מפגשים-אזוריים/

בחודש האחרון התקיימו סדנאות בבתי הספר לחשיפת תחרות ה START CUP לתלמידים, ומספר הנרשמים בעיר עומד על כ-300 תלמידות ותלמידים. בערב החשיפה יקבלו התלמידים הסבר  מה נדרש בתחרות ומנטורים מומחים יסייעו למי שכבר יש לו רעיון לכתוב את היוזמה שלו. במהלך התחרות ילמדו בני הנוער לזהות חדשנות ויזמות טכנולוגית, ויקבלו סיוע בקידום ומימוש רעיון יזמי לכדי מוצר יישומי משמעותי תוך למידת מיומנויות רלוונטיות. הזוכים בתחרות יזכו בפרס בשווי עשרות אלפי שקלים ובהיכרות קרובה עם עולם ההייטק הישראלי.

שרית זלצמן, רכזת טכנולוגיה ומצוינות עירונית ומובילת הפרויקט בעיר, אמרה: "תחרות ה Startcup מאפשרת יזמות והעצמה אישית, תוך כדי רכישת כלים ומיומנויות המאפשרים הכרות עם עולם הסטארטאפ. אני קוראת לתלמידים ולתלמידות להשתתף במפגש החשיפה בו יוכלו להיעזר במנטורים לקידום הרעיון שלהם לקראת ההגשה לשלב הבא של התחרות".

 

ראש העירייה, רחמים מלול, אמר: "אנחנו קוראים לכל בני הנוער שלנו – בואו עם רעיונות, בואו ללמוד מהמנטורים, תאתגרו את עצמכם וכבר אתם מנצחים. אם לא בתחרות הזו אז בחיים, בטוח שתצליחו".

ממלא מקום ראש העירייה, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "מערכת החינוך העירונית דוחפת את התלמידים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם. בואו להשתתף בתחרות".

אפרת צוקרמן, ראש מינהל חינוך: "אנו פועלים להציג בפני בני הנוער שלנו אתגרים ותחרויות על מנת לעודד את הסקרנות ואת היזמות והחדשנות כבר מגיל צעיר. אני קוראת לתלמידות ולתלמידים – בואו להעז ולהמציא וליהנות מהדרך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר