כיתת המחשבים במרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט
כיתת המחשבים במרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט

נחנך מרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט ברחובות החדשה

יניב מרקוביץ': "אנחנו נכנסים כאן לתמונה עם לימודים מעשיים למקצועות שכבר היום נמצאים בראש רשימות הביקושים לעבודה"

פורסם בתאריך: 24.9.17 17:01

-->

במרכז חוויות רחובות החדשה נחנך בשבוע שעבר מרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט. טקס חנוכת המרכז התקיים במעמד יניב מרקוביץ' המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת, וזוהר בלום סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, שהובילו בשיתוף פעולה את פתיחת המרכז, יחד עם הנהלה רחובות החדשה והנהלת סאן ספארק. עוד נכחו בטקס מנכ"ל סאן ספארק דני אויריק, סמנכ"ל הרשת צביקה מדהלה, הורים וילדים. את הטקס הנחה מנכ"ל הרשת היוצא, עדי דויטש.

חנוכת מרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט

חנוכת מרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט

 

ציוד מתקדם במרכז הידע

ציוד מתקדם במרכז הידע

 

המרכז החדש כולל כיתות לימוד מצוידות במחשבים, אייפדים וציוד טכנולוגי מתקדם, שיעמוד לרשות התלמידים בשעות אחר הצהריים במהלך הלימודים. עם פתיחת ההרשמה למרכז הידע, בניהול חברת סאן ספארק, נתפסו כ-60 מקומות בקורסים השונים והמשתתפים יוכשרו למקצועות הדיגיטל והאינטרנט המבוקשים ביותר בעולם.

מרקוביץ': "אנו גאים להוביל את הקניית הידע לדור ההמשך של המילניאלס, אותם ילדים וילדות שינהלו את מדינת האינטרנט ביום מן הימים. למעשה, הם יגיעו אלינו למרכז רחובות החדשה אחרי שלמדו בבוקר בבית הספר את מקצועות הליבה במסגרת החינוך הפורמאלי ותוכניות משרד החינוך, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה עם לימודים מעשיים למקצועות שכבר היום נמצאים בראש רשימות הביקושים לעבודה. אני מודה לכל השותפים לעשייה המתקדמת הזו".

בלום: "החזון של סמי בולג ז"ל, שבזכותו אנחנו עומדים כאן היום, מתגשם. סמי אמר לי שהוא היה רוצה לראות את הילדים לומדים את מקצועות העתיד, אבל עד לרגע זה לא היינו בטוחים איך ייראה החזון בפועל. אני נרגש לעמוד כאן היום, גם להגשים חזון וגם לראות איך נוצר הרצף החינוכי וילדי העיר ממשיכים ללימודים בלתי פורמאליים אחרי הצהריים".

בין היתר יועברו במרכז הידע קורסי ילדים ונוער בעולם ההייטק, קורס מכינה להקניית הידע הבסיסי הנדרש במדעי המחשב, קורס דיג'יי ויצירת סאונד דיגיטלי ומגמת תכנות ללימודי סייבר ופיתוח משחקים, תוכנות ואפליקציות למובייל שתכלול קורס גיים מייקר (Game Maker) להכרות שפת התכנות ולפיתוח משחקים ואפליקציות מולטימדיה לפלטפורמות השונות בעזרת כתיבת קוד. עוד במרכז יפתח קורס אפ אינוונטור (App Inventor) לבניית אפליקציות בסמארטפונים ובטא בלטים, קורס תכנות ואפליקציות לרובוטים ומגמת סייבר להכשרת טכנאי מחשבים ומנהלי רשתות, כולל קורס טכנאי מחשבים ניידים ונייחים. קורס נוסף ומעניין שיפתח הוא קורס סייבר מעשי להכשרת מנהלי רשתות מעשי, במסגרתו יינתנו לימודי ניהול הרשתות האירגוניות, מגוון פרוטוקולים הקיימים ברשת, ניהול ותחזוקה של מערכות מידע אירגוניות. בסופו יבצעו התלמידים את מבחני הסמכה הבינלאומיים של מיקרוסופט. כמו כן, מגמת קולנוע עיצוב וגרפיקה ממוחשבת הפועלת במרכז תציע קורס גרפיקה ממוחשבת, הדפסה בתלת ממד ובניית אתרים, לרבות ממשק WIX.

כיתת המחשבים במרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט

כיתת המחשבים במרכז הידע של רחובות בשיתוף מיקרוסופט

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר