צילום: shutterstock.com
צילום: shutterstock.com

החל מיום ראשון: כל תלמידי רחובות חוזרים לבתי הספר

עיריית רחובות גיבשה מתווה שיאפשר את חזרתם של כל התלמידים והרחבת ימי הלימוד

פורסם בתאריך: 3.12.20 16:34

-->

החל מיום ראשון הקרוב מערכת החינוך ברחובות תחזור לפעילות מלאה. תלמידי כיתות א'-ב' יחזרו ללמידה פרונטלית בבתי הספר במהלך חמישה ימים בשבוע ותלמידי כיתות ג'-ד' יחולקו לקפסולות ויחזרו ללימודים במשך חמישה ימים בשבוע. גם תלמידי כיתות ה'-ו' יחזרו לחמישה ימי לימודים פרונטליים מלאים, וחמש שעות נוספות באופן מקוון באמצעות הזום.

תלמידי כיתות ז'-ט' יחולקו לקפסולות וילמדו באופן פרונטלי לפחות יומיים בשבוע ותלמידי התיכון בכיתות י'-י"ב יחולקו גם הם לקפסולות וילמדו באופן פרונטלי יומיים בשבוע, כאשר לקראת בגרויות החורף תתקיים עדיפות גבוהה להוראה פרונטלית כדי להכין את התלמידים והתלמידות לבחינות הבגרות.

ראש העיר, רחמים מלול, מסר: "החל מיום ראשון הקרוב כל התלמידים יוכלו לחזור לשגרה, לאחר השקעה מאומצת של עיריית רחובות בהכנה מדוקדקת של מערכת החינוך העירונית. אני קורא לכולנו לשמור על הנחיות הזהירות ולהמשיך להקפיד על ההנחיות, על מנת ששיעור התחלואה לא יעלה ונוכל לחזור לשגרה מלאה".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "החינוך ברחובות עומד תמיד בראש סדרי העדיפויות. כפי שעשינו בעבר, גם עכשיו השקענו משאבים ומאמצים רבים כדי להעניק לתלמידים את המקסימום במציאות המורכבת בתקופת הקורונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר