מקום שלישי לתלמידי מדעים רחובות (צילום: אדם קפלן)
מקום שלישי לתלמידי מדעים רחובות (צילום: אדם קפלן)

ארד ליזמים הצעירים מרחובות

תלמידי חט"ב מדעים ברחובות זכו במקום השלישי בתחרות "יזמות פרימיום" של עמותת תעשיידע

פורסם בתאריך: 5.6.17 10:45

-->

מתברר שתלמידי ישראל לא חולמים להיות רק שחקני כדורגל, זמרים, דוגמניות או אף פוליטיקאים. מאות תלמידים בקורסי מדע, טכנולוגיה ויזמות של עמותת תעשיידע השתתפו ביום ראשון ה-4.6 באירועי הסיום והציגו מוצרים והמצאות שפיתחו. תלמידי כיתה ח' מחט"ב מדעים ברחובות זכו במקום השלישי.
עשרות אלפי תלמידים, מגילאי הגן ועד התיכון, משתתפים מידי שנה בתכניות הייחודיות שמופעלות על ידי תעשיידע, עמותת החינוך מיסודה של התאחדות התעשיינים, אשר בשיתוף עם משרד החינוך רותמת מאות חברות לקידום מקצועות המדע והטכנולוגיה ולהנגישם לתלמידים בצורה חווייתית, מעצימה ויצירתית. בקורס "יזמות פרימיום" בו למדו כ-800 תלמידי חטיבות ביניים, אומצו הכיתות על ידי חברה או מפעל ופיתחו עמם מוצר על פי תכנית עסקית ויזמית בכלים שלמדו לאורך השנה. חברות כמו מרק-סרונו, סיסקו, מארוול, אלאופ, גוטקס ורבות נוספות, שילבו בתכנית עבודתן גם מתן הדרכות על ידי מיטב עובדיהן בקרב התלמידים וכמובן פיתחו את המוצר שיזמו התלמידים.
התלמידים מרחובות אומצו על ידי חברת סטרטסיס ופיתחו את המוצר ORTHOBAG. מדובר ב"תומך לתיקי גב אשר יותאם אישית לכל משתמש ויהיה ניתן להוצאה ולשימוש במגוון תיקים. על מנת לבצע התאמה אישית תבוצע סריקת תלת מימד של גב הלקוח בטכנולוגיית CNC. המוצר יהיה מורכב מ- memory foam אשר יזכור את מבנה הגב ויספק נוחות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר