צילום: Natalia Deriabina / shutterstock.com

אלפי הורים מבולבלים: מה קורה עם הצהרונים ברחובות?

ההורים קיבלו הודעה להירשם מחדש לצהרונים, אלא שבהיעדר מתווה ברור אינם יודעים כיצד לנהוג. רשת חוויות: "נושא התשלומים והחלוקה לקפסולות יועבר להורים ברגע שנקבל את המידע"

פורסם בתאריך: 14.5.20 17:20

-->

ביום ראשון הקרוב אמורים לחזור לפעילות הצהרונים בגני הילדים, דבר שאמור להקל על ההורים ולאפשר חזרה לשגרת עבודה. אולם ברשת חוויות רחובות, שמפעילה את הצהרונים אין עדיין תשובות. ההורים זועמים וטוענים כי הם אינם מבינים את המתווה ובנוסף גם לא יכולים לדבר עם עובדי הרשת מכיון שאלה בכלל עדיין בחל"ת. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אתמול (רביעי) בשעות הערב קיבלו 3,500 הורים קיבלו הודעת טקסט שבה הם מתבקשים לאשר האם הם מתכוונים לשלוח את ילדיהם לצהרונים. במידה שכן, כך נמסר, עליהם לבצע את כל תהליך הרישום מחדש.

"אין עם מי לדבר בחוויות. אין לנו תשובות לשום שאלה ובשעת הערב כמו במחטף – הם שולחים הודעות על חידוש הצהרונים ודורשים רישום מחדש. כל זאת, בלי הסבר ובעיקר מבלי להזכיר את החזרי התשלומים שלא הגיעו עד עכשיו ובלי תשובות", אומר אלון, אב לילד בחוויות רחובות שאמור לשלוח את בנו ביום ראשון הקרוב לצהרון.

"איך מצפים מהורים להירשם כשאין מתווה ברור? רק השבוע ילדי הגנים הוחזרו ועכשיו עוד פעם ישנו להם את החלוקה? מה ההיגיון בלשנות חלוקה כשכבר יש קפסולות ועכשיו תערבבו אותן שוב? כל עניין ההפרדה לא אפקטיבי. ברשת חוויות לא מספקות שום מענה נורמלי", אומר הורה נוסף: "מצפים שנרשום ילדים למתווה לא ברור, בלי הגיון, כשהגנים כבר חזרו ורשת חוויות מורחת את הזמן. למה זה נמתח ככה? למה מחכים?"

מרשת חוויות נמסר בתגובה: "ההודעה שיצאה אתמול להורי ילדי הצהרונים לא מהווה רישום אלא באה לבדוק מי מהילדים עתיד להגיע לצהרונים במתווה הנוכחי של משרד החינוך, על מנת להיערך בצורה המיטבית לפתיחה. נושא התשלומים יועבר להורים ברגע שנקבל את המידע ונדע את מהות החלוקה לקפסולות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר