בית הספר שז"ר ברחובות
בית הספר שז"ר ברחובות

הצעה ברחובות: שומר ימדוד חום בכניסה למוסדות החינוך

לקראת החזרה ההדרגתית לשגרה ולמוסדות החינוך, עלתה הצעה למדוד חום לילדים שיחזרו למערכת החינוך

פורסם בתאריך: 30.4.20 15:38

-->

ביום ראשון הקרוב עתידים לחזור למסודות החינוך תלמידי כיתות א'-ג' וילדי הגנים. זאת, בהתאם למתווה משרד החינוך לקראת החזרה ההדרגתית לשגרה בצל המשך המאבק בהתפשטות הקורונה. אולם לא מעט הורים ומורים מודאגים. 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


ברחובות, חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי, פנתה היום (חמישי) לסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, על מנת שיורה על בדיקת חום לכל ילד שיגיע לבית הספר.

ברגינסקי מציעה שהשומרים שיוצבו בכניסה למוסדות החינוך, שימדוד את החום לכל ילד שמגיע ללימודים. "לקראת החזרה לבתי הספר ולגנים, אני חושבת שזה יהיה נכון למדוד חום לילדים טרם כניסתם לבתי הספר ולגנים נכון, גם אם זה כרוך בהוצאות נוספות", היא מציינת בפנייתה לבלום, "יש להעמיד בכניסה שומר עם מד חום והוא זה שיבדוק כל ילד בטרם כניסה לבית הספר או הגן. אין להסתפק רק בהצהרת ההורים וכך, נגן על הילדים כפליים ועל כל הסובבים אותם".

היא מוסיפה כי "כולנו חייבים לנקוט במשנה זהירות בכל מה שקשור לשמירה על החיים שלנו. החלטתי לפנות לבלום בתקווה שהוא יבין את מצב החדש שנקלענו אליו ואפילו שאין הנחיה כזו מצד הממשלה – אני חושבת שצריך להגדיל ראש על מנת לשמור על הבטיחות של ילדינו". 

ברגינסקי מציינת כי פנתה בנושא גם לראש העיר רחמים מלול. לדבריה הוא הביע עניין בהצעה והראה נכונות לשתף פעולה עם הנושא שנבחן בימים אלה.

זהר בלום מסר בתגובה: "אנחנו פועלים על פי הנחיית משרד הבריאות ומשרד החינוך. בכל מקרה, שלחתי את הנושא לבדיקה ונקבל תשובה בימים הקרובים". 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר