בית הספר ויצו ברחובות באירוח שליחות של פדרציות ויצו מרחבי העולם
בית הספר ויצו ברחובות באירוח שליחות של פדרציות ויצו מרחבי העולם

בית הספר ויצו ברחובות אירח שליחות של פדרציות ויצו מרחבי העולם

שנת ה-100 של ארגון הנשים ויצו נפתחה בוועידה אליה הגיעו מאות נשים, חברות פדרציות ויצו מרחבי העולם. בית הספר התיכון ויצו ברחובות אירח שלשה ביקורים של משלחות נשים. הרצל שקרצי, מנהל בית הספר: "תחושה חזקה של משפחתיות ושותפות ממנה בית הספר נבנה ומתחזק"

פורסם בתאריך: 30.1.20 10:01

-->

שנת ה-100 של ארגון הנשים ויצו נפתחה השבוע בוועידה אליה הגיעו מאות נשים, שליחות פדרציות מרחבי העולם. במהלך השבוע אירח בית הספר התיכון ויצו ברחובות שלושה ביקורים של חברות פדרציות.

השבוע החל בביקור של משלחת נשים מויצו ברזיל, שהגיעו להכיר את בית הספר ופעילותו. הרצל שקרצי, מנהל בית הספר ויצו ברחובות, סיפר על המפגש: "התחלנו בסקירה על בית הספר, בה הצגנו את אופיו הייחודי תוך שאנו מפרטים מעט על האתגרים עמם מתמודדים התלמידים והצוות החינוכי, לרבות תכניות פדגוגיות מתקדמות, מיזמים חינוכיים ופרויקטים מגוונים. באופן טבעי השיחה גלשה גם למקומות אוניברסליים שמטרידים מחנכים ברחבי העולם. החינוך כיום מתמודד עם דור המסכים שמאופיין בין השאר ברמה נמוכה יחסית של קשב, קשיים בהבעה וצורך ב'חליפת לימודים' אישית. סיפרנו על הישגי בית הספר שהכפיל בשנה האחרונה את שיעורי הזכאים לבגרות בקרב בוגריו".

במהלך הביקור נפגשו האורחים עם תלמידים ששיתפו בתחושותיהם מחוויית הלימוד בבית הספר, ואף נערך מפגש היכרות עם פרויקט חדשני שלו – המנטורינג שמלהיב את התלמידים שנוטלים בו חלק.

ביום שלישי נערך ביקור נוסף בו השתתפו קבוצות נשים חברות בפדרציות ויצו השונות ברחבי העולם, בהן: ארגנטינה, צרפת, אנגליה, ארה"ב וקנדה. הסיור היה אחד מ-16 סיורים שיצאו באותו יום מוועידת ויצו לרחבי הארץ, להיכרות מקרוב בין המוסדות החינוכיים של הארגון.

ביום שישי התקיים ביקור נוסף של חברות פדרציה מצרפת וברזיל. במסגרת הביקור נערך אירוע מיוחד לזכרן של שתי נשים שמשפחתן ביקשה להנציח את זכרן באמצעות מתן תרומה לבית הספר. טקס הסרת הלוט מעל שמן, שהונצח בלוח תורמי בית הספר, נערך במעמד בני המשפחה וקונסולית צרפת בישראל.

דיאנה פאולה, נשיאת פדרציית ויצו צרפת, אמרה באירוע: "המשפחה בחרה להנציח את זכרן של בנותיה באמצעות תמיכה בתלמידים ובמיזמי אמנות ייחודיים שיימשכו במהלך השנה הקרובה בבית הספר. הבחירה באמנות היא בחירה בחיים, בהעצמה ובחופש ביטוי. אני מודה לצוות החינוכי של בית הספר ולמנהלו הרצל שקרצי על שזכינו לקחת חלק בפעילות של מקום כה מיוחד ואינטימי כבית הספר ויצו ברחובות".

שקרצי הודה לפדרציות המאמצות מברזיל וצרפת על תרומתן ואמר: "יש כאן תחושת שותפות שמעצימה ומחזקת את הצוות החינוכי בבית הספר. העובדה שנשים ברחבי העולם מקדישות מחשבות, מאמצים ומעשים לרווחתם של תלמידינו מייצרת חוויה חזקה של משפחתיות. מדהים שארגון כמו ויצו בשנת ה-100 שלו מנכיח תחושות כה חזקות של אהבה ודאגה לילדינו ולחברה הישראלית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר