מחשב צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

בית הספר רמת אלון ברחובות קיים יום שיא בנושא "גלישה בטוחה ברשת"

בבית הספר "רמת אלון" ברחובות נערך בוקר שיא בנושא "גלישה בטוחה ברשת" בקרב כיתות ג'-ו', בהשתתפות ההורים והתלמידים

פורסם בתאריך: 26.1.20 12:44

-->

בבית הספר "רמת אלון" ברחובות נערך בוקר שיא בנושא "גלישה בטוחה ברשת" בקרב כיתות ג'-ו', בהשתתפות ההורים והתלמידים. יום השיא מסכם את חודש "גלישה בטוחה" שהתקיים בכיתות בשיתוף המחנכות ויועצת בית הספר. בחודש זה הועלו לדיון נושאים המעסיקים את הילדים, נבנו אמנות כיתתיות, נערכו פעילויות סביב בריונות ברשת וחודד תפקידם של העומדים מהצד והכוח שלנו בתור הסביבה שיכולה לעזור במניעה.

בבוקר מעגלי השיח, ההורים והילדים התכנסו לשעה וחצי של פעילויות סביב נושאים כמו: יתרונות וחסרונות באינטרנט, ברשתות החברתיות, ועוד. לסיום הפעילות, כל כיתה חשפה בפני ההורים את האמנה החברתית שעליה התחייבו וחתמו כל ילדי הכיתה.

בהמשך היום הוזמנו כל הורי בית הספר להרצאה בנושא "תקשורת בעידן הדיגיטלי" בהנחיית שירי לוי קרן , מנחה מטעם "בית הספר להורים" ברחובות. בהרצאה קיבלו ההורים כלים לשיח עם הילדים, נערכו דיונים על הגבולות ועל החיים בעידן הטכנולוגי בו ילדינו חיים.

בשיח משוב שנערך עם ההורים, הם הציעו נקודות לשימור ושיפור לקראת הפעילות הבאה. ההורים ציינו שזוהי יוזמה חשובה מאין כמוה, שאפשרה להם שיח פתוח ומשמעותי עם הילדים סביב הרשת החברתית והטכנולוגיה, וכי הם מקווים שיהיו פעילויות נוספות ומעמיקות יותר.

רונית מוסלר, מנהלת בית הספר: "אנו חיים במאה ה-21 וחשופים לטכנולוגיה בכל תחומי החיים. תפקידנו לתת כלים לילדים כדי שיוכלו להיות ערניים כאשר הם נמצאים במצב של חוסר מוגנות ברשת. הבוקר איפשר דיאלוג משמעותי וחשוב בין התלמידים וההורים ונתן לכל אחד מהם נקודת מבט שונה על דרכי החשיבה ודרכי ההתמודדות. חשוב היה לראות עד כמה קיים פער בין תפיסות הילדים ועל המקום שלנו, המבוגרים, ביצירת גבולות לשמירה עליהם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר