בית הספר שז"ר ברחובות
בית הספר שז"ר ברחובות

בבית הספר שז"ר ברחובות הוקם מרחב חדש עבור תלמידי כיתות א'

בבית הספר שז"ר ברחובות חנכו מרחב חדש עבור תלמידי כיתות א'. גולת הכותרת של המרחב הוא חדר ההכלה הנותן מענה רגשי ולימודי עם המעבר מהגן לכיתה א', ומאפשר למידה אחרת המותאמת לצורכי התלמידים הצעירים שנפגשים בפעם הראשונה עם מערכת החינוך

פורסם בתאריך: 20.1.20 08:29

-->

בבית הספר שז"ר ברחובות הוקם בשבוע שעבר מרחב חדש עבור תלמידי כיתות א'. במרחב לוח מפעיל גדול, העוסק במיומנויות השפה ובכתיבת סיפור, וכן פינות עבודה, למידה ומשחק בהנאה. גולת הכותרת של המרחב הוא חדר ההכלה. בחדר מרחב גדול הנותן מענה רגשי ולימודי עם המעבר מהגן לכיתה א', ומאפשר למידה אחרת המותאמת לצורכי התלמידים הצעירים שנפגשים בפעם הראשונה עם מערכת החינוך.

במרחב פינות משחק המשלבות תכנים לימודיים בתחום השפה והמתמטיקה, ובו נמצאים גם מתקני כושר המותאמים לילדים, המהווים אמצעי ללמידה בתנועה.

מרחב חדש עבור תלמידי כיתות א' בבית הספר שז"ר ברחובות

מרחב חדש עבור תלמידי כיתות א' בבית הספר שז"ר ברחובות

 

הורים לתלמידים בשז"ר אומרים: "ברצוננו להביע את הערכתנו למנהלת בית הספר רויטל ברקאי, על הרוח החדשה שהפיחה בבית הספר. בזמן קצר היא קידמה את היחסים בין כל באי בית הספר – הורים, מורים ותלמידים, וניכר כי בראש ובראשונה רווחת התלמידים עומדת מול עיניה והיא פועלת בנחישות ובהתמדה למענם.

"תודה לזהר בלום, מחזיק תיק החינוך, לשרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך יסודי, ולזיו גילאור מנהל מחלקת הרכש, על התמיכה שלהם בבית הספר והסיוע הרב. הורי שז"ר גאים בבית הספר, בצוות המורים ובמנהלת המדהימה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר