גן ילדים לאחר שיפוץ
גן ילדים

בקרוב ייפתח הרישום לגני הילדים ברחובות לשנת תשפ"א

כ-11,000 ילדים צפויים להירשם לגני הילדים ברחובות לשנת הלימודים תשפ"א. הרישום יתקיים בין התאריכים 27.1 עד 16.2 באמצעות אתר האינטרנט העירוני. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 5.1.20 14:40

-->

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגני הילדים באגף החינוך והנוער, נערכת לקראת פתיחת ההרשמה לגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תשפ"א. החל מה-27 בינואר הרישום לגני הילדים העירוניים (בין הגילאים 3-6) יבוצע אך ורק באמצעות מערכת הרישום באתר האינטרנט העירוני.

במהלך הרישום יתבקשו ההורים לסמן האם הם מבקשים גן עם צהרון (גן יום לימודים ארוך עד 17:00) או גן ללא צהרון, ובהתאם לכך תוצגנה האפשרויות המתאימות לגנים לפי אזור המגורים. יחד עם זאת, הסימון לגן עם צהרון אינו מהווה הרשמה לצהרון. ההרשמה לצהרוני גני הילדים של רשת חוויות תתבצע רק לאחר קבלת השיבוצים לגני הילדים בעיר, ועל פי הגן אליו שובץ הילד/ה, והיא תיערך בשלושה מועדים, על פי הגילאים השונים, במהלך החודשים מאי-יולי 2019, באתר רשת חוויות.

כמו כן, במהלך הרישום באתר העירוני תיפתח אפשרות להשתתפות והתחייבות לתכנית הלימודים הנוספת (תל"ן) בגן.

חוברת הנחיות ומידע על הרישום זמינה כבר עתה בקישור זה, והופצה במקביל לתיבות הדואר בבתים. הורים המבקשים סיוע בביצוע הרישום באמצעות האינטרנט יוכלו להגיע למרכז הרישום שייפתח בעירייה במקביל לפתיחת הרישום, בכתובת רחוב ביל"ו 2, קומה 2, בשעות קבלת קהל: בימים א'-ה' בין השעות 8:00-12:00 וביום ג' גם בין השעות 16:00-18:00. אין קדימות או עדיפות לביצוע הרישום בעירייה וההגעה למרכז הרישום היא למטרת מתן סיוע בלבד. לפרטים ניתן לפנות למחלקה לגיל הרך בטל': 089392431 או 089392657/8/9.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו משקיעים במיוחד במערכת החינוך בעיר בהיבט הפדגוגי והפיזי, על מנת להעניק לדור העתיד את התשתית החינוכית הטובה ביותר. בשנים האחרונות נבנו עשרות גני ילדים על מנת להעניק מענה וסביבת לימודים נעימה ונוחה לכלל הילדים בעיר. אני מאחל לכל הנרשמות והנרשמים לגני הילדים העירוניים צמיחה ופריחה במערכת החינוך העירונית".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "גם השנה אנו עושים הכל על מנת לשמור על הרצף החינוכי של גן וצהרון יחד, ובכך למנוע מההורים טרחה מיותרת ואי התאמה בין גן לצהרון רצוי. אנו קשובים לבקשות ההורים לילדי הגנים ולצורכיהם במשך כל ימות השנה, ומזמינים אתכם לפנות אלינו בשאלות או בקשות".

מנהלת אגף החינוך והנוער, אפרת צוקרמן: "אני מאחלת הצלחה לכל הילדות והילדים אשר נרשמים ומצטרפים למערכת החינוך העירונית. מטרתנו היא לקדם מחקר ולמידה איכותית בגני הילדים בעיר. הצוותים החינוכיים שמים דגש על מתן מענה לכל צרכיהם של הילדות והילדים בהיבטים חברתיים, רגשיים ולימודיים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר