שגיא מוקי
שגיא מוקי

מאות בני נוער מרחובות פתחו את שנת הפעילות בבית הספר למנהיגות עם הרצאה של אלוף העולם בג׳ודו שגיא מוקי

בית הספר למנהיגות נוער ברחובות, הפועל זו השנה החמישית בעירונוער, ציין ביום חמישי את פתיחת השנה עם שגיא מוקי, אלוף העולם בג׳ודו, אשר נשא הרצאה מעוררת השראה בנושא מנהיגות וערכים

פורסם בתאריך: 5.1.20 10:46

-->

בית הספר למנהיגות נוער פועל במסגרת מחלקת הילדים והנוער של עיריית רחובות – העירונוער. השנה הוא פתח את שעריו עם 20 קבוצות מנהיגות נוער במגוון תחומים, שבהן נוטלים חלק כ-550 נערות ונערים.

ביום חמישי התקיים אירוע הפתיחה החגיגי של השנה בנוכחות מאות בני נוער שמשתתפים בקורסים השונים, ובמעמד ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, מחזיק תיק נוער וצעירים אסף אל-בר, מפקחת יישובית במינהל חברה ונוער במשרד החינוך, שרה אילת, מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן, מנהל הרשות לביטחון קהילתי אבי פיטרו, סמנכ״ל חוויות גולן ביטון, ויו"ר הנהגת ההורים העירונית צופית גולן.

במסגרת זו נערך ערב חגיגי עם שגיא מוקי, אלוף העולם בג׳ודו, אשר נשא הרצאה מעוררת השראה בפני בני הנוער בנושא מנהיגות וערכים. מוקי ריתק בהרצאתו את בני הנוער כשסיפר על הדרך שעבר מילדות ועד לאליפות העולם, על האתגרים, העקביות והנחישות, ועל ההתגברות מפציעה קשה. לפני ההרצאה נערכה הופעתה של להקת הנוער העירונית 'העירומיוזיק', מקרב בני הנוער במקום.

פתיחת שנת הפעילות בבית הספר למנהיגות נוער

פתיחת שנת הפעילות בבית הספר למנהיגות נוער

 

זהר בלום: "לפיתוח המנהיגות בקרב בני הנוער יש משמעות חיובית גדולה על המשך חייהם ופיתוח יכולות ואישיות. אנו גאים בעשייה החינוכית הייחודית בתחום זה ברחובות ומזמינים את בני הנוער לקחת בכך חלק ולהשפיע".

אסף אל-בר: "מנהיגות היא לעשות את השליחות שלך במצוינות ובעקביות. אנחנו שמחים לארח את בני הנוער כאן להרצאה מעוררת השראה על מנהיגות, ומקווים שהערכים האלה יישארו איתם לחיים. חינוך לא יכול להסתכם רק בהשכלה. כדי להצליח להמשיך לעשות טוב ולקדם את החברה הישראלית נדרשים כלים נוספים ומיומנויות נוספות. בית הספר העירוני למנהיגות פותח שנה נוספת עם 19 קבוצות מנהיגות שונות ומגוונות. על ידי כך אנחנו מציעים לנוער הרחובותי הזדמנות להתאמן בכישורים חיוניים לעולם המשתנה – יצירתיות, נחישות, חזון ובראש ובראשונה דאגה לאחר ולקיחת אחריות על בית הספר, על העיר ועל החברה הישראלית כולה.

מחלקת הנוער מעודדת כישורים אלה במסגרת בית הספר למנהיגות וכמובן דרך העבודה עם תנועות הנוער וארגוני הנוער הרבים בעיר. העצמה הזו נותנת תקווה לצמיחתה של מנהיגות ערכית, מוכשרת וראויה – מנהיגות העתיד של רחובות ושל ישראל".

אפרת צוקרמן: ״אנחנו מעודדים את בני הנוער לקחת חלק בקבוצות המנהיגות הרבות בעיר, מתוך אמונה שקבוצות אלו יכשירו, יעודדו ויטפחו את מנהיגי העתיד".

ויקי ניצן, מנהלת מחוז במשרד החינוך: ״חינוך לערכים וחינוך בלתי פורמאלי הם אבני יסוד במשרד החינוך. השילוב של הבוקר עם אחה"צ הוא מתכון מנצח ואתם ברחובות הוכחתם את זה ובענק".

אבי יוספי, מנהל העירונוער: "אנו גאים לפתוח שנה חמישית בבית הספר למנהיגות נוער, הפועל בעירונוער ומעניק מענה לתלמידי העיר בתחומי המנהיגות. שיתופי פעולה נרקמים עם מרבית גופי החינוך והנוער בעיר, וביחד זוכים בני הנוער להדרכה מקצועית, מיטבית ואיכותית לפיתוח מיומנויות מנהיגותיות בקרבם".

אבי פיטרו, אבי יוספי, זהר בלום, אסף אל-בר, שגיא מוקי וגולן ביטון

אבי פיטרו, אבי יוספי, זהר בלום, אסף אל-בר, שגיא מוקי וגולן ביטון

פעילות בית הספר למנהיגות נוער נערכת בשיתוף פעולה של כל גופי הנוער אשר מעניקים מענה הוליסטי לכלל בני הנוער בעיר. ביתהספר הינו מודל ייחודי בארץ ומשתתפים בו בני נוער בקבוצות מנהיגות שונות ומגוונות. העיקרון המנחה בבית הספר הינו שכל נערה ונער מרחבי העיר יוכלו למצוא את מקומם ולהשתלב באחת מקבוצות המנהיגות.

בבית הספר פועלות קבוצות מנהיגים צעירים החל משגרירים צעירים, דרך חיות במה, מועצת נוער עירונית, רקפת, נאס"א, יוניסטרים, עירומיוזיק, קבוצת בנות, קול משותף, סיירת מנהיגות, מנהיגות קמ"ה, הדור הבא ופרלמנט הילדים. כל הקבוצות הינן קבוצות תהליכיות ונמשכות בין שנה לשנתיים ומלוות ע"י אנשי מקצוע בתחומים הרלוונטיים ומדריכים חברתיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר