מרים פרץ בישיבת אמי"ת עמיחי (צילום: ליאת דורון)
מרים פרץ בישיבת אמי"ת עמיחי (צילום: ליאת דורון)

מרים פרץ בישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות: "כשהלב שלנו מלא אמונה ניתן לעמוד באתגרים"

כלת פרס ישראל מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז, הגיע לכבוד חנוכה, חג הגבורה, לישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות ושוחחה עם תלמידי הישיבה המתקרבים לגיוס על גבורה בחיים ובקרב

פורסם בתאריך: 24.12.19 07:55

-->

כלת פרס ישראל מרים פרץ הגיע לכבוד חנוכה, חג הגבורה, לישיבת אמי"ת עמיחי ברחובות ושוחחה עם תלמידי הישיבה המתקרבים לגיוס על גבורה בחיים ובקרב.

מרים ששכלה את שני בניה, אוריאל ואלירז, סיפרה על אהבתה לארץ ועל הזכות העצומה להגיע אליה ולחיות בה עם כל הקשיים שבדרך. "לאוריאל ולאלירז הייתה עקשנות גדולה להגיע למטרות שהציבו לעצמם. אוריאל היה קטן וצנום ואף על פי כן התעקש להתגייס לשירות קרבי, שירת בסיירת גולני ואף סיים קורס קצונה. הוא דאג לסובבים אותו והיה ראשון להתנדב לכל משימה".

על אלירז סיפרה מרים שהיה תלמיד מאתגר ונקודת המפנה בחייו היה המסע לפולין בתיכון. "הוא היה בעל אומץ רב וניחן בכושר מנהיגות, במסירות ובנתינה אינסופית. אחרי נפילתם החלטתי לדבוק בחיים ובחרתי לקום ולהמשיך לחיות מתוך תהומות הכאב".

פרץ הוסיפה והבהירה כי הדבר הכי חשוב בחיים הוא הנתינה לזולת: "יש לכל אחד מאיתנו אחריות לחברה הישראלית, וכשהלב שלנו מלא אמונה ניתן לעמוד באתגרים".

הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמי"ת עמיחי, אמר כי מרים היא סמל של גבורה יהודית בימינו: "זו זכות לנו ולתלמידים להיפגש עם אשת חינוך מופתית שמסמלת את הנאצל שבעם ובמדינה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר