הרב איתי וייס
הרב איתי וייס

הרב איתי וייס, מנהל התיכון בישיבת אמי"ת עמיחי רחובות, בין "מורי המאה" של החינוך הממלכתי דתי

הרב איתי וייס, מנהל התיכון בישיבת אמי"ת עמיחי רחובות, נבחר לאחד מנבחרת "מורי המאה" של החינוך ממלכתי דתי. בין הנימוקים לקבלת הפרס צוין כי הוא מתאפיין במסירות, יצירתיות, מאור פנים ומחשבה מעמיקה לקידום התלמיד ובית החינוך

פורסם בתאריך: 9.12.19 08:31

-->

הרב איתי וייס, מנהל התיכון בישיבת אמי"ת עמיחי רחובות, נבחר לאחד מנבחרת "מורי המאה" של החינוך ממלכתי דתי, מורים מצטיינים אשר יקבלו השנה אות הצטיינות בהוראה.

בין הנימוקים לקבלת הפרס צוין בין השאר כי הרב וייס, אשר משמש גם כרכז התנ"ך ורכז החינוך החברתי בישיבת אמי"ת עמיחי, מתאפיין במסירות, יצירתיות, מאור פנים ומחשבה מעמיקה לקידום התלמיד ובית החינוך.

בתחום החינוך החברתי בנה הרב איתי וייס תכנית שש שנתית שמקיפה את החינוך החברתי, הערכי והרגשי מכתה ז' עד י"ב. התכנית מתאפיינת בתפיסה חינוכית הוליסטית שמשלבת את החינוך החברתי יחד עם סולם הערכים היהודי והתורני בישיבה, ויחד עם בניין העולם הרגשי של התלמידים. התכנית נבנתה בשיתוף היועצות שאמונות על ההיבטים הרגשיים, הצוות החינוכי והמחנכים שאמונים על ההיבטים הערכיים והתורניים בישיבה.

הרב וייס מוביל בישיבה את שיטת ההוראה "בינה" המבוססת על עקרונות "פדגוגיה מחנכת". יחד עם צוות רחב, מוביל הרב וייס פיתוח שלושה יסודות בפדגוגיה החדשנית: למידת עומק, למידה שיתופית ולומד עצמאי. העקרונות הללו מיושמים בהצלחה רבה במעגל הצוות בעצמו, שמהווה דוגמא לתלמידים. הלמידה מתרחשת בעיקר במרחבי למידה חדשניים (גוגיה) המאפשרים את הגמישות המעשית ללמוד על פי עקרונות אלה.

הרב שמעון שושן, ראש ישיבת אמי"ת עמיחי, ברך את הרב איתי וייס על הזכייה: "הרב איתי הינו מופת וסמל למסירות של מורה ומחנך העושה ימים ולילות למען תלמידיו, למען קידום כל אחד ואחד מהם למיצוי כל יכולותיו, ומצעיד את הישיבה קדימה בחשיבה בעלת עומק וחזון חינוכי-ערכי".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר